تامین برق ۷۰۰ خانوار ساکن مناطق سخت‌گذر خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از تامین برق ۷۰۰ خانوار ساکن ۲۵ روستای سخت‌گذر استان خبر داد.

علی خدری درخصوص کار‌های شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در حوزه برق رسانی به روستا‌ها استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گفت: تاکنون با تامین برق ۵۲ روستا در نقاط مختلف، بیش از ۷۰۰ خانوار روستایی محروم، از نعمت برق برخوردار شدند.
وی افزود: این تعداد روستا در مناطق سخت گذر کوهستانی بودند که برای تامین برق این روستا‌ها بیش از ۱۷۱ کیلومتر شبکه متوسط هوایی، ۲۸ کیلومتر شبکه ضعیف و ۹۱ دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی احداث و نصب شده است.

خدری با اشاره به اینکه مجموعه اقدمات صورت گرفته مقام اول را در زمینه تامین برق روستایی به دنبال داشته است، ادامه داد: یکی از کار‌های این شرکت که از مصوبه‌های سفر رییس جمهور به منطقه احمدفداله شهرستان دزفول بود، برق رسانی به ۵ روستای سخت گذر این منطقه است که با برنامه ریزی صورت گرفته در هفته دولت به اتمام خواهد رسید و در مجموع ۷۱ خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان می‌گوید: در حال حاضر و با رویکرد رفع محرومیت، همه روستا‌های زیر ۲۰ خانوار در استان از نعمت برق بهره‌مند هستند و برای تعداد زیادی روستای زیر ۱۰ خانوار نیز تامین برق انجام شده که بخشی از آن با استفاده از پنل‌های خورشیدی قابل حمل، ویژه عشایر کوچ‌رو است.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of