پیام تسلیت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در پی گذشت مادر سردار سرلشکر شهید هاشمی

سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان درگذشت مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت .

در پیام سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان آمده است : درگذشت بانوی مومنه و صالحه مرحومه مغفوره حاجیه خانم زکیه اهوازیان والده ارجمند مجاهد نستوه سردار سرلشکر پاسدار شهید علی هاشمی فرمانده عالی قدر و حماسه ساز قرارگاه سری نصرت و فرمانده سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) خوزستان در دفاع مقدس موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
در ادامه این پیام آمده است : تردیدی نیست تلاش های مومنانه و فاطمی (س) و زینب (س) گونه آن مادر گرانقدر در تربیت فرزند مجاهد و پاسداری در تراز انقلاب اسلامی چون شهید علی هاشمی بنیان گذار قرارگاه سری نصرت ،طراح عملیات خیبر و بدر که منشاء پیروزی ها و خدمات زیادی برای جبهه جنگ رزمندگان اسلام مقابل جبهه کفر داشت را رقم زد ذخیره ای گرانسنگ برای بهرهمندی او از شفاعت شفیعه محشر زهرای مرضیه (س) در روز عقبی خواهد بود.

در پایان این پایان پیام آمده است : سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گذشت آن بانوی متقی و مکرمه را به مردم شهید پرور خوزستان و خاندان معظم هاشمی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحومه مغفوره رحمت ، غفران الهی ، همجواری با حضرت زهرا (س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نماییم .

حاجیه خانم اهوازیان ، مادر سردار سرلشکر شهید هاشمی روز گذشته به علت کهولت سن دارفانی را وداع و به فرزند گرانقدر شهیدش پیوست .

پیکر پاک این مادر صبور فردا با حضور مردم قدرشناس در اهواز تشییع و به خاک سپرده می شود .

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of