هبه املاک مجتمع اقتصادی کمیته امداد، خدمتی به محرومان در خوزستان

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور: کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان و توانمندسازی آنان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

جعفر صباغیان با بیان اینکه کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان و توانمندسازی آنان را وظیفه ذاتی خود می‌داند، گفت: آنچه به عنوان رسالت مجموعه مجتمع اقتصادی مورد توجه قرار دارد، توجه ویژه رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان به ویژه در استان خوزستان است.
وی افزود: در مراسمی مجتمع اقتصادی را در رابطه با منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمتگذار و مردمی بخشی از اراضی تحت مالکیت خود را در کوی شهید مدرس اهواز و شهرک شهید مدنی ماهشهر به صورت رایگان به محرومان منطقه واگذار کردیم.

صباغیان ادامه داد: در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و مردم شهید پرور و ولایی اهواز برگزار شده بود، شاهد ابزار خرسندی اهالی کوی شهید مدرس و شهرک شهید مدنی در پی این اقدام ارزشمند بودیم.

مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور می‌گوید: این خانه‌ها در زمین‌های متعلق به کمیته امداد ساخته شدند که مجتمع اقتصادی املاک را به افراد نیازمند و واجد شرایط به صورت رایگان اهدا کرد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این اقدام، مشکل دریافت سند مالکیت این افراد را حل می‌کند، همه هزینه‌ها ثبت سند توسط کمیته امداد پرداخت شده است همچنین، با ثبت سند، ارزش افزوده ملک افزایش می‌یابد.

صباغیان گفت: پارسال نیز اهدا رایگان برخی املاک کمیته امداد در مناطق “کوی طاهر” به نیازمندان ساکن در این اراضی انجام شد.

وی افزود: سیاست‌ها و راهبرد‌های فعلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد تحت حمایت و نیازمند است که در این زمینه همه سعی و تلاش خود را در جهت این سیاست بنیادی معطوف کرده است، در کنار این اقدامات موثر حفظ کرامت و منزلت کمک شوندگان در سر لوحه امور در این نهاد مقدس و انقلابی قرار دارد.

صباغیان می‌گوید: فعالیت مجتمع اقتصادی کمیته امداد تمرکز بر امور اقتصادی است که موجبات تقویت مالی جهت کمک به محرومان و مستضعفان فراهم کرده و به منظور اداره و بهره برداری از اموال و دارایی‌ها در جهت تقویت بنیه مالی و کمک به محرومان و مستضعفان واگذار و یا هبه و اهداء می‌شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of