معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اهواز خبر داد تدریس مشترک رشته‌های علوم پایه فرهنگیان در دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از توافق این دانشگاه با دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان برای همکاری مشترک تحصیلی در طرح تدریس رشته‌های علوم پایه خبر داد.

دکتر رحیم پیغان در این خصوص اظهار کرد: مدتی پیش نامه‌ای از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور برای دانشگاه‌های اصلی در سطح استان‌ها ارسال شد که در یک طرح مشترک تحصیلی بین دانشگاه‌ها و دانشگاه فرهنگیان شرکت کنیم.

وی افزود: این طرح برای تدریس رشته‌های علوم پایه دانشگاه فرهنگیان پیش‌بینی شده اما از آنجا که این دانشگاه از نظر امکانات و تجهیزات با محدودیت‌هایی همراه است، از دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور اجرای این طرح مشترک تحصلیی تقاضای همکاری شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: در نشستی که رئیس دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان با رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز داشت، دانشگاه فرهنگیان خواست که بخشی از دوره‌های تدریسی در این دانشگاه انجام شود؛ به عنوان مثال رشته شیمی دو سال در دانشگاه چمران اهواز و دو سال نیز در دانشگاه فرهنگیان تدریس شود تا از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و فضای تحصیلی دانشگاه چمران برای دانشجویان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز در نشست اولیه، موافقت خود را با این طرح اعلام کرد و اکنون منتظر هستیم که اگر این تفاهمنامه به نتیجه برسد، قرارداد همکاری مشترک بسته شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of