نماینده مردم آبادان در مجلس: تنش آبی شهرهای اروندکنار و چوئبده کاهش پیدا کرده است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود، کاهش پیدا کرد.

جلیل مختار شامگاه شنبه در آئین تقدیر از اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه امروز به عنوان یکی از رکن‌هایی است که می‌تواند در جهان مطرح باشد.

وی افزود: بسیاری از اخباری که توسط خبرنگاران جمع آوری می‌شود و منتهی به خبر می‌شود، شفافیت را در جامعه و کل جهان به دنبال دارد. در وقع این رسالت مهم بر عهده خبرنگاران است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص وضع آب چوئبده فقط یک مخزن آب بود که اکنون تبدیل به یک تصفیه خانه آب شد و سپس آب شیرین کن نیز احداث شد.

مختار تصریح کرد: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده بود کاهش پیدا کرد و همچنین با احداث آب شیرین کن اکنون آب رسانی به صورت مطلوب انجام می‌شود. ۲۷ کیلومتر شبکه آبرسانی شهر چوئبده نوسازی و اصلاح شده است.

وی با اشاره به تیم متخصصان مشاوران خود، ادامه داد: بنده دانش آموخته جامعه شناسی هستم و در هر زمینه یک مشاور و متخصص دارم و بدون داشتن اطلاعات هرگز اقدامی نمی‌کنم. همیشه با اطلاع کامل پیگیری می‌کنم تا بتوان نتایج بهتری به دست آورد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص اینکه برادرم می‌خواهد وارد مجلس شود یا نه؛ عرصه انتخابات برای همه باز است و هر فردی که سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد برای ما و نظام خوشایند است.

مختار عنوان کرد: کوتاهی‌هایی در سطح مدیریتی آبفای آبادان وجود دارد. موضوع آب غدیر را در سطح دولت حتی رئیس جمهور به صورت ویژه پیگیری کردم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آتش سوزی اروندکنار و کمبود نیروی آتش نشانی، توضیح داد: نیروی انسانی و خودرو را پیگیری کردم. آن خودرو نیز تحویل داده شد و تحویل بخشداری است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of