سرپرست فرمانداری اهواز: عوارض آلایندگی خوزستان را باید مانند استان‌های دیگر بگیریم

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به پرداخت نشدن عوارض آلایندگی از سوی صنایع گفت: در حال پیگیری هستیم تا حق خوزستان را بگیریم و این موضوع نیاز به عزم جدی همه مسئولان خوزستان دارد، نه تنها مدیران اجرایی دولت.

سید احمد موالی‌زاده ، در خصوص پرداخت نشدن عوارض آلایندگی از سوی صنایع آلاینده مستقر در خوزستان اظهار کرد: در خصوص پرداخت عوارض آلایندگی، به دلیل اعمال نظر وزرای نفت و اقتصاد که دیگران هم را طوری راضی نگه می‌داشتند، حق خوزستان داده نمی‌شد.

وی با اشاره به هفت مرتبه سفر رئیس جمهور به خوزستان، افزود: نگاه دولت این است که حق خوزستان داده شود و در این راستا انقلاب و رنسانسی در موضوع عوارض آلایندگی خوزستان ایجاد شده است.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: با توجه به این نگاه دولت توانستیم بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی را برای خوزستان بگیریم که کار بزرگی بوده است.

موالی زاده عنوان کرد: اخیرا نیز واریز ۲ هزار میلیارد تومان دیگر عوارض آلایندگی برای خوزستان مطرح شده است.

وی بیان کرد: در حال پیگیری هستیم تا حق خوزستان را بگیریم و این موضوع نیاز به عزم جدی همه مسئولان خوزستان دارد، نه تنها مدیران اجرایی دولت. نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه باید کمک کنند تا حق خوزستان را مانند استان‌های دیگر بگیریم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of