سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان هشدار داد؛ مصرف برق خوزستان در وضعیت هشدار /در ۲۴ ساعت، مصرف برق به عدد پنج هزار و ۱۳۰ مگاوات رسید

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان این که نیاز به مصرف برق در حوزه خدمات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در شبانه‌روز گذشته به عدد پنج هزار و ۱۳۰ مگاوات رسیده ؛ هشدار داد: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین؛ امکان وقفه در ارائه خدمات وجود دارد.

کامران حدادی یکشنبه با بیان این که نیاز به مصرف برق در حوزه خدمات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته به عدد پنج هزار و ۱۳۰ مگاوات رسیده است، اظهار کرد: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف از طرف مشترکین برق استان، امکان وقفه در ارائه خدمات وجود دارد.

حدادی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف برق، گفت: هیچ مشکلی در زمینه تامین برق وجود ندارد اما به دلیل همزمانی گرما و شرجی، تقاضا برای مصرف نیز افزایش یافته است.

وی با اشاره به تقاضای مصرف برق در استان با توجه به افزایش رطوبت و دما گفت: تاکنون برای نهمین بار حد نصاب و رکورد مصرف برق در استان شکسته شده است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه مصرف انرژی برق در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۴ درصد افزایش داشت افزود: از مشترکان تقاضا داریم که رعایت الگوی مصرف برق را به ویژه در این روزهای گرم و شرجی مورد توجه جدی قرار دهند.

وی ادامه داد: به کار بردن رهکارهای ساده مثل تنطیم دمای کولر به روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه و استفاده نکردن از وسایل پر مصرف در ساعات اوج مصرف از ساده ترین روش‌های ممکن برای رعایت الگوی مصرف است.

اوج مصرف شبکه برق خوزستان جمعه ۲۳ تیرماه به هشت هزار و ۹۹۱ مگاوات رسید که رکورد مصرف برق را ثبت کرده است.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of