آئین نکوداشت روز خبرنگار / مرداد ١٤٠٢

به همت شهرداری و شورای اسلامي شهر آبادان ؛ آئین نکوداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران آبادانی برگزار شد

تلاشگران عرصه خبر به مناسبت روز خبرنگار توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، آئین نکوداشت روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران به میزبانی شهرداری و با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری آبادان برگزار شد.

شهردار آبادان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار را تبریک گفت و بیان کرد: ما معتقدیم که خبرنگار در جامعه امروز منشا تولید خیر و حسنه است، خبرنگاران با قلم ،فکر، ایده و نظرات خود می توانند چراغ راه مدیران باشند‌.

یاسین کاوه‌پور، رسالت خبرنگاری در دنیای مدرن را رسالتی بسیار ارزشمند، ارزنده و کاملا مردم محور دانست و افزود: دغدغه اصلی خبرنگاران جامعه و مردم است به همين منظور در مجموعه مدیریت شهری نیاز به شور، مشورت و نقد و نظر داریم كه با آغوش باز و کمال میل منتظر نکته نظرات، ایده ها و راهکارهای همه عزیزان خبرنگار هستیم.

وی زاویه نگاه خبرنگاران به جامعه و شهر را با زاویه نگاه مدیران متفاوت دانست و عنوان کرد: این مساله می تواند مدیران را در مسیری قرار دهد که منافع مردم را در مدیریت لحاظ کنند.

شهردار آبادان در ادامه گفت: رسانه پل ارتباطی میان مسئولان و مردم است و برای مجموعه شهرداری مهم است که موضوعات و اقدامات انجام شده توسط رسانه به مردم اطلاع رسانی شود.

وي افزود: از سوی دیگر رسانه می تواند کنار شهرداری باشد تا موضوعات و مشکلات مردم در سطح شهر را به گوش مدیران شهرداری برساند و ما در رفع آن مشكل، اقدامات لازم را انجام دهیم.

كاوه پور، خبرنگاران را سنگرسازان بی سنگر خواند و گفت: امروز فرصتی است تا از زخمات بی دریغ اصحاب رسانه که چشم و گوش جامعه هستند تقدیر شود.

شهردار آبادان با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری در سطح شهر نيز خاطرنشان كرد: از ابتدای ماموریتم در آبادان به عنوان خدمتگذار مردم شریف این شهر، برنامه هايي جهت توسعه شهر در ابعاد و موضوعات مختلف بخصوص خدمات شهری و عمرانی با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر انجام شد.

وي اظهار داشت: امسال یکصد پروژه عمرانی برای توسعه و همچنين بهبود زیرساخت های معابر شهری تعریف شده است که تعدادی از آنها در حال انجام مي باشد و با اختصاص بودجه دیگر پروژه ها نيز آغاز خواهد شد.

كاوه پور با اشاره به توسعه فرهنگی در شهر آبادان گفت: یکی از اهداف شهرداری توسعه فرهنگی در شهر است که در این راه نیازمند همراهی رسانه ها هستیم، آبادان مردم شریف و با فرهنگی دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که همزمان با ارائه خدمات شهری و پروژه های عمرانی شاهد توسعه فرهنگی نيز باشیم.

شهردار آبادان در پايان به مناسبت سالروز گراميداشت شهداي مدافع حرم، امنیت کنونی را مدیون شهدا و مدافعان حرم عنوان كرد و اظهار داشت: وجب به وجب شهر آبادان یادگار خون شهداست و ما مدیون شهدا هستیم و اگر امروز جامعه و فرزندان ما در امنیت و سلامتی به سر می برند به خاطر خون هایی است که شهدای مدافع حرم در راه اسلام و تامین امنیت ایران دادند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of