توسعه و مدیریت پارکینگ شلمچه در دستور کار قرار گرفته است

ششمین جلسه ستاد اربعین شهرداری آبادان با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیر توسعه شلمچه سازمان منطقه آزاد اروند به میزبانی دفتر شهردار برگزار شد.

یاسین کاوه پور در ششمین جلسه ستاد اربعین شهرداری آبادان:

توسعه و مدیریت پارکینگ شلمچه در دستور کار قرار گرفته است
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان ، دفتر شهردار آبادان صبح امروز شنبه ۷ مرداد ، میزبان ششمسن جلسه ستاد اربعین شهرداری آبادان با حضور شهردار ، اعضای شورای شهر و مدیر توسعه شلمچه منطقه آزاد اروند بود.شهردار آبادان در این جلسه ضمن برشمردن برنامه های این شهرداری برای میزبانی شایسته از زوار اربعین حسینی گفت: علاوه بر ایجاد زیرساخت های لازم در مرز برای تسهیل در سفر اربعین ، یکی از اقدامات مورد نظراین شهرداری برای دسترسی آسان تر زائران به مرز ، پیش بینی ، توسعه و مدیریت فضای پارکینگ است که با نظر ستاد اربعین استان در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی افزود: خدمات رسانی به زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از توفیقاتی است که امسال بیش از سالیان قبل نصیب مجموعه شهرداری آبادان شده و ما از این فرصت برای ادای دین به ساحت مقدس آن امام عزیز نهایت بهره را خواهیم برد و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا حتی یک نفر زائر نیز بابت دسترسی به امکانات عمومی، دچار زحمت مضاعف و نگرانی نشود.

در این جلسه شهردار آبادان ضمن تعریف دستور کارهای جدید ، از مدیران سازمان ها و معاونین خواست گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص آماده سازی شرایط حضور زائران اربعین را ارائه کنند.

آقایان محمد دریس ، قاسم بغلانی و حافظ دریس رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان نیز در ششمین جلسه ستاد اربعین شهرداری آبادان حضور داشتند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of