سارقان مخازن زباله در آبادان دستگیر شدند

شهردار آبادان از شناسایی و دستگیری سارقان مخازن زباله در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور از افزایش سرقت سطل های زباله در این شهرستان خبر داد و افزود: این موضوع برای شهرداری تبدیل به معضل شده است.
وی اظهار کرد: متاسفانه سرقت تاسیسات و تجهیزات عمومی از جمله سرقت باکس‌های زباله، برای شهروندان عزیز مشکلاتی را ایجاد کرده بود.
شهردار آبادان گفت: پیرو گزارشات مردمی در خصوص مفقودی مخازن زباله در محلات مختلف، با پیگیری های انجام شده و اقدامات حقوقی سارق مخازن زباله شناسایی و دستگیر شدند و پس از دستگیری با حکم قاطعانه دستگاه قضائی تحویل و روانه زندان شدند.
وی اظهار کرد: تا کنون ۸۷ باکس سوزانده و ۱۳۱ باکس در سطح شهر به سرقت رفته است، عوامل دخیل در مورخ ۱۴۰۲/۳/۳۱ توسط مراجع ذی ربط دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و روانه زندان گردیدند، لذا شهرداری آبادان از زحمات بی دریغ شهروندان در زمینه اطلاع رسانی ، پیگیری و همکاری هایی که مبذول نمودند کمال تشکر و قدر دانی را دارد.
شهردار آبادان در پایان از همکاری مجموعه قضایی ریاست محترم دادگستري جناب آقای روشن روان و دادستان محترم جناب آقای مرانی پور در همراهی مجموعه مدیریت شهری جهت خدمات رسانی به شهروندان گرامی و زحمات نیروهای انتظامی به فرماندهی سرهنگ کشوری تقدیر و تشکر کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of