پیام شهردار آبادان به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی :

جمهوری اسلامی حرم است

شهردار آبادان طی پیامی فرا رسیدن سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان عید خجسته ملی و انقلابی به ملت شهید پرور و ولایتمدار ایران تبریک گفت.

دکتر یاسین کاوه پور در این پیام آورده است:

در روز پر برکت ۱۲ فروردین، با خلق حماسه سیاسی توسط مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را، دگر باره، نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که میلیون ها ایرانی آزاده و مسلمان در طول مبارزه در جای جای میهن عزیزمان فریاد کشیده بودند. این شعارها، حکومتی را پایه ریزی کرد که عدالت اسلامی، از هدف های والای آن است.

مردم آگاه و هوشیار ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور، که بر اصول و مبانی تعالیم مکتب تعالی بخش اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت های بالنده و مطمئن را به جهانیان ارائه نمود.

تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مسکتبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.

همانگونه که شهید سرافراز جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیتنامه خود پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی می فرماید: جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیّع است. امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی(ص).

اینجانب با فرستادن درود به امام شهدا، بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، فرمانده کل قوا؛ مقام‌معظم رهبری(مد)، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم، سالروز گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران در سال «مهار تورم، رشد تولید» را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و شهید پرور آبادان، سعادت و بهروزی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

یاسین کاوه‌ پور
شهردار آبادان

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of