شهردار آبادان:

تشکیل اتاق فکر مشترک با دانشگاه و استفاده از ظرفیت های علمی زمینه ساز ارائه خدمات نوین و بهینه است.

کاوه پور، تشکیل اتاق فکر مشترک با دانشگاه و استفاده از ظرفیت های علمی را از برنامه مهم مدیریت شهری آبادان دانست و گفت: با نظر مساعد اعضای شورای اسلامی شهر امروز تفاهم‌نامه این همکاری مشترک منعقد شد تا با استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد بتوانیم خدمات قابل قبول و خوبی را به مردم شریف و نجیب شهر آبادان ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان ؛ یاسین کاوه پور ظهر امروز (دوشنبه ۸خرداد ماه )در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ،امام جمعه رییس و نائب رییس شورای شهر و رئیس دانشگاه آزاد این شهر ضمن تبریک ایام دهه مبارک کرامت و فرارسیدن ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)اظهار کرد: از زحمات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برای فراهم سازی انعقاد این تفاهم نامه تشکر و قدردانی میکنم، امید است بتوانیم در راستای استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و علمی بهره مند شویم.

شهردار آبادان با تقدیر و تشکر از حمایت های امام جمعه این شهر از مجموعه مدیریت شهری افزود: امام جمعه آبادان همواره و همیشه با نگاه پدرانه در همه زمینه ها در کنار مجموعه مدیریت شهری بوده اند و ما نیز از تدابیر و راهنمایی خوب ایشان بهره‌مند شده ایم. همچنین جا دارد از زحمات و حمایت های فرماندار انقلابی و جهادی این شهر که در کنار این مجموعه هستند تشکر کنم.

وی با بیان اینکه در این دوره شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان نشان دادند در همه زمینه‌ها در کنار یکدیگر هستند، تصریح کرد: با کمک و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، پا به پای یکدیگر در حال پیگیری مسائل و رفع بسیاری از مشکلات شهر آبادان هستیم.

کاوه‌پور، تشکیل اتاق فکر و استفاده از ظرفیت های علمی را از برنامه مهم خود برای شهر آبادان دانست و یاد آور شد: با توجه به مشغله های کاری و چالش‌های بسیار زیادی که در سطح شهر آبادان وجود داشت طی این چند ماهه نتوانستیم این ظرفیت را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: به پیشنهاد ریاست دانشگاه آزاد و با نظر مساعد شورای اسلامی شهر آبادان مقرر شد یک اتاق فکر به منظور همکاری های مشترک و همچنین استفاده از ظرفیت های علمی را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم.

شهردار آبادان، تاکید کرد: امید است با آغاز این همکاری بتوانیم از ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد بهره‌مند شویم تا این خدمات خروجی خوبی برای مردم شریف و نجیب شهر آبادان داشته باشد‌.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of