شهردار آبادان :

عمليات زير سازي و آسفالت ٧٠ خيابان آغاز شد

شهردار آبادان گفت: با پیگیری های نمايندگان مجلس و اعضاي شوراي اسلامي شهر آبادان در جذب قیر رایگان، ۷۰ خیابان فرسوده در اين شهر پس از سال ها در حال اجراي پروژه هاي عمراني هستند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور با بيان اينكه شهر به كارگاه عمراني تبديل شده است، اظهار داشت: اجرای عمليات آسفالت معابر و خيابان ها بر اساس اولویت‌بندی و مخصوصا از مناطق محروم صورت مي گيرد و عليرغم گراني بي سابقه مصالح آسفالت اما شهرداری آبادان به صورت مستمر در حال لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر و خيابان هاي مختلف شهر مي باشد.همچنین پروژه های ساحل سازی، جدول گذاری و ترمیم جداول فرسوده، بهسازی پارکها و … در چندین جبهه کاری در حال انجام است.

شهردار آبادان خاطرنشان كرد: ٧٠ خیابان در مناطق مختلف آبادان بخصوص در بخش فرسوده و كم برخوردار توسط شهرداری جهت انجام پروژه هاي عمرانی که شامل زیرسازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت است شناسایی گرديد و عمليات اجرايي در اين خيابان ها نيز با برنامه زمان بندي آغاز شده است.

کاوه پور در ادامه بيان كرد: خیابان های ۹۶-۹۸-۱۰۲-۱۰۴-۱۰۶-۱۰۸-۱۱۱-۱۱۲-۱۱۷-۱۱۹-۱۲۰-۱۲۱-۱۲۳-۱۲۴-۱۲۹-۱۳۰-۱۳۱-۱۳۳-۱۳۶-۱۳۸-۱۴۰-۱۴۱-۱۴۲-۱۴۳-۱۴۴-۱۴۵-۱۴۸-۱۵۱—٩٥–٩٧-۱۵۵-۱۵۸-۱۶۶ ذوالفقار به طور کلی بدون زیرساخت هستند و نیاز اساسي به لایه برداری، بیس، ریگلاژی، ترمیم نوار حفاری، جدول گذاري، کانیو و در نهايت روکش آسفالت دارند.
وی افزود: در خيابان هاي ذوالفقار ۷۹-۸۲-۸۸-۹۴-۹۲ نيز باید عمليات زیرسازی و روکش کامل آسفالت صورت گیرد.

شهردار آبادان گفت: همچنین در ذوالفقارهای ۹۷-۶۹-۷۱-۷۵-۷۹-۸۷-۱۰۳-۱۰۷-۱۴۷-۱۰۹-۱۰۵ نیاز مبرم به زیرسازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت دارند.

وی با اشاره به آغاز پروژه هاي عمرانی در منطقه سلیج غربی و شرقی گفت: ۲۲ معبر در این منطقه نیاز به زیرسازی و روکش آسفالت داشتند که این موضوع در دستور كار شهرداري قرار گرفت و مقدمات اين پروژه هم اكنون در حال انجام است.

کاوه پور اظهار داشت: ۹ خیابان نيز در منطقه الوانیه شناسایی شده است تا عملیات زیر سازی کامل، جدول گذاري و روکش آسفالت در آنها اجرایی شود.

شهردار آبادان ادامه داد: دو خیابان اصلی در کوی وحدت، چهار خیابان اصلی در کوی وحدت سمت پل ایستگاه ۱۲، سه خیابان در کوی ولیصر(عج) (شطیط)، خیابان جلوی مدرسه رسول اکرم (ص) نزدیک میدان میثاق، دو معبر اصلی در فاز ۴، جاده بعد از راهنمایی و رانندگی چهارراه اول، جاده منتهی به مدرسه شهرک والفجر جاده خسروآباد، خیابان پشت اداره شیلات، جاده پشت زمین ورزشی کوی پلیس و بیش از ۷۰ درصد معابر سلیج شرقی مورد زیرسازی قرار گرفتند و كار همچنان با جديت ادامه دارد.

كاوه پور در پايان با بيان اينكه همه مديران و پرسنل شهرداري آبادان موظف هستند با كار و تلاش شبانه روزي در جهت رفع محروميت و تغيير چهره نابسامان اين شهر گام بردارند عنوان كرد: مشكلات آبادان حاصل يك روز و دو روز و يا يك ماه و دو ماه نيست و مردم شريف و ولايتمدار اين شهر نيز مستحق چنين وضعيتي نيستند اما همانگونه كه به اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر قول دادم شبانه روز خدمتگزار شهر و مردم باشم مجددا تاكيد ميكنم با توكل بر خداوند متعال و به كوري چشم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، با برنامه ريزي كارشناسي، كار و تلاش شبانه روزي و همكاري نهادها، ادارات و شركت ها با شهرداري، مشكلات شهر آبادان را يكي پس از ديگري رفع و پشت سر مي گذرانيم و سعي مي كنيم وضعيت را به گونه اي برسانيم كه رضايت شهروندان كه سرمايه يك شهر است را در مدت كوتاهي به دست آوريم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of