اعتبارات استانی شهرستان شوشتر ۴۲ درصد افزایش یافت

فرماندار شوشتر از افزایش ۴۲ درصدی اعتبارات استانی این شهرستان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوشتر، حجت‌اله دهدشتی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان شوشتر بیان کرد: میانگین افزایش اعتبارات در بین شهرستان‌های استان خوزستان امسال ۱۷ و نیم درصد بوده است اما با پیگیری‌ مسوولان این شهرستان و همکاری استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه، اعتبار شهرستان شوشتر ۴۲ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته که قابل تقدیر است.

وی افزود: روند تصویب و تخصیص اعتبار برای پروژه‌ها به این صورت است که ادارات کل استان طرح‌ها را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارایه داده و تصمیم گیری می‌کنند. بنابراین مدیران دستگاه‌های شهرستان باید به ادارت کل نیازمندی‌ها و اعتبار لازم برای پروژه‌های خود را اعلام کرده و با اهتمام ویژه آن را پیگیری کنند.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان شوشتر ادامه داد: امسال حدود یک هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌ها و متوازن به شهرستان شوشتر اختصاص یافته که مدیران باید با کار جهادی نسبت به تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه‌ها اقدام کنند.

وی گفت: بیشترین اعتبار در حوزه‌هایی مانند راهداری، آب و فاضلاب، توسعه خدمات شهری و روستایی و… در نظر گرفته شده که در مجموع بیش از ۹۵ پروژه را شامل می‌شوند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of