اورژانس دزفول در روزهای تاسوعا و عاشورا ۱۸۷ ماموریت امدادی انجام داد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۱۸۷ ماموریت امدادی توسط اورژانس ۱۱۵ طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در دزفول انجام شد.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول، رضا معمارزاده روز سه شنبه افزود: طی روزهای تاسوعا و عاشورا ۵۰۳ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس دزفول برقرار شد که این تماس‌ها منجر به انجام ۱۸۷ ماموریت امدادی شد.

وی ادامه داد: ۸۱ مورد از مجموع ماموریت‌ها منجر به اعزام به بیمارستان شد و سایر بیماران به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانتی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: ۵۱ مورد از خدمات اورژانسی ارائه شده در سطح شهرستان مربوط به خدمت رسانی به عزاداران حسینی در طول مسیر راهپیمایی بود که هفت مورد منجر به اعزام عزاداران حسینی به بیمارستان شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی عزادارانی که توسط عومل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند، با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.

معمارزاده ضمن اشاره به زحمات بی‌دریغ پرسنل اورژانس ۱۱۵ دزفول یادآور شد: این حجم از ماموریت‌های موفق انجام شده در این ۲ روز نشان از تحقق شعار “ما در کنار شما هستیم” اوژانس دزفول است.

وی با قدردانی از زحمات پرسنل فوریت‌های پزشکی دزفول، تمامی هیات‌های عزاداری این شهرستان‌ و سایر نهادهای امدادی و نیروهای انتظامی افزود: عزاداران فهیمی که با شعور حسینی، نیروهای امدادی را در این روزها یاری کردند تا مسیر تردد آمبولانس‌ها برای رسیدن بر بالین بیمار هموار شود شایسته قدردانی هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of