وعده شهرداری اهواز برای تکمیل طرح های نیمه تمام در حال انجام است

رییس شورای اسلامی شهر اهواز، اقدامات شهرداری برای محرومیت زدایی در مناطق حاشیه ای اهواز را بی سابقه دانست و گفت: وعده شهردار و مدیریت شهری اهواز در افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و زیرساختی نیمه تمام و رها شده این شهر در حال تحقق است.

سیاوش محمودی عصر سه شنبه در آیین بهره برداری از زیرسازی و آسفالت کوی فردوس(بسیجیان کیانشهر) اهواز، یکی از وظایف مهم این شورا را تلاش شبانه روزی برای امیدآفرینی در جامعه دانست و افزود: دلسوزان جامعه کسانی هستند که با حل مشکلات، امیدآفرینی در جوانان و مردم را زنده نگه می دارند.

وی با اشاره به نیاز کلانشهر اهواز به تدوین افق چشم انداز چهار ساله برای ریل گذاری حرکت مجموعه مدیریت شهری ادامه داد: برنامه جامع عملیاتی “اهواز ۱۴۰۵” مهر ماه امسال نهایی و در شورای شهر بررسی می شود که با تصویب این برنامه جامع ریل حرکت شهر اهواز ترسیم می شود.

وی با بیان اینکه مردم ساکن در کوی فردوس اهواز در فصل بارندگی به دلیل نداشتن زیرساخت های لازم با مشکلات متعددی مواجه بودند گفت: پیگیری نماینده ولی فقیه در خوزستان برای گره گشایی از مشکلات مردم و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای اهواز قابل تقدیر است.

محمودی با بیان اینکه اقدامات شهرداری اهواز در یک سال اخیر در بخش محرومیت زدایی بی سابقه بوده است افزود: مدیریت شهری اهواز در دوره ششم شورای شهر تلاش کرده است با برنامه ریزی هدفمند و زمان بندی شده برای حل مشکلات این کلانشهر گام بردارد.

رییس شورای شهر اهواز، با اشاره به اجرای طرح “هر هفته یک افتتاح” توسط شهرداری اهواز، ادامه داد: تا کنون پروژه های مختلف شهری، عمرانی و زیرساختی طی ۱۲ هفته گذشته در قالب این طرح به بهره برداری سیده است.

محمودی با تاکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری با برنامه در حال تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی نیمه تمام و رها شده است، گفت: هوشمندسازی یکی از زیرساخت های مهم نرم افزاری مدیریت شهرری است که طی یک هفته گذشته بالغ بر یک هزار میلیارد ریال طرح در بخش هوشمندسازی فرایندها و زیرساخت های شهری در اهواز به بهره برداری رسید.

رییس شورای شهر اهواز گفت: بهره برداری از ۶۰ پروژه در قالب طرح “هر هفته یک افتتاح” از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال برنامه ریزی شده که بخشی از این طرح های طی هفته های گذشته به بهره برداری رسیده است.

وی یکی از چالش های جدی شهر اهواز را فاضلاب دانست و ادامه داد: کارهای بزرگی برای تکمیل شبکه فاضلاب اهواز در حال انجام است و هماهنگی بی سابقه ای میان شهرداری و آبفا وجود دارد که این موجب می شود تا امید ها برای حل مشکلات زیرساختی اهواز زنده بماند.

محمودی وحدت را تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی اهواز دانست و گفت: شورا باتمام قدرت از شهردار و مجموعه شهرداری اهواز برای گره گشایی از مشکلات مردم حمایت می کند.

در این آیین زیرساختی و آسفالت کوی فردوس(بسیجیان کیانشهر) اهواز با مساحت ۱۸ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال با حضور مسولان شهری به بهره برداری رسید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of