منتظر اعلام رسمی زمان تخریب سازه باقی‌مانده «متروپل» هستیم

نماینده قرارگاه خاتم الانبیا در حادثه متروپل گفت: هم اکنون منتظر اعلام رسمی زمان تخریب سازه باقی مانده متروپل هستیم تا کار تخریب این سازه آغاز شود.

مصطفی متدین، نماینده قرارگاه خاتم الانبیا در حادثه متروپل اظهار کرد: پیکرهای جان‌باختگان حادثه متروپل از زیر آوار خارج شده است.
نماینده قرارگاه خاتم الانبیا در حادثه متروپل خبر داد: هم اکنون منتظر اعلام رسمی زمان تخریب سازه باقی مانده متروپل هستیم تا کار تخریب این سازه آغاز شود.
متدین افزود: در حال حاضر قرارگاه خاتم در حال تخلیه اموال مردم و تأسیسات باقی مانده در ساختمان متروپل است.
وی درباره زمان لازم برای تخریب سازه بیان کرد: پیش بینی شده بود در ۳ ماه تخریب سازه به اتمام برسد و وضعیت در این خیابان به حال عادی برگردد اما کارشناسان در پی آزمایش و برآورد راهکارهایی هستند تا این زمان را به حداقل کاهش دهند.
وزیر کشور با ارائه گزارشی درباره آخرین پیگیری‌های ساختمان متروپل گفته است که عملیات جست‌وجو در طبقات زیرین ساختمان متروپل پایان یافته است اما در صورتی که فردی به ما مراجعه کند و درخواست جست‌وجو داشته باشد، همچنان عملیات در این زمینه ادامه می‌یابد.
بنا به گفته وحیدی، تلاش‌ها بر این است تا در کوتاه‌ترین فرصت شرایط منطقه برای استفاده کسبه و مردم ساکن در این محدوده به حالت عادی برگردد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of