اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در اهواز

اجتماع بزرگ “امام رضایی ها” پنجشنبه شب در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم حضرت امام رضا(ع) در حسینیه شهدای اهواز برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ که قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان کلانشهر اهواز حضور داشتند شرکت کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و اسلامی اهانت به مقدسات اسلامی توسط مزدوران استکبار جهانی را به شدت محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این اجتماع گفت: دشمن با جنگ روانی و رسانه‌ای و هزینه‌های زیاد، اسلام هراسی را در دنیا ترویج می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد با اشاره به اینکه دشمن و مزدوران و عوامل داخلی آنان با این ترفندها و اهانت‌ها راه به جایی نخواهند برد افزود: ملت ایران به مقدسات اسلامی به ویژه امامان معصوم (ع) عشق می‌ورزد و کسانی که با ساختن فیلم های مومن و ضداسلامی سعی می‌کنند اعتقادات مردم را سست کنند به اهداف خباثت آمیز و پلید خود نخواهند رسید.

وی گفت: مردم با این اجتماع عظیم سیاسی، یک تودهنی به ایادی استکبار جهانی زدند و نشان دادند در مقابل توطئه‌ها و اهانت کنندگان به دین و مقدسات اسلامی بی‌تفاوت نیستند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: آنها که فیلم ضدمقدسات اسلامی می‌سازند مورد خشم و غضب امت اسلامی هستند و جایی نزد افکارعمومی مردم ندارند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعارهایی خواستار برخورد قانونی با اهانت کنندگان به مقدسات و باورهای اعتقادی مردم شدند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of