خوزستان همچنان میزبان خاک/گرد و خاک هوای ایذه ۷ برابر حد مجاز

بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست خوزستان میزان گرد و خاک در هوای ایذه ۷ برابرحد مجاز است.

بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست خوزستان، میزان غلظت گرد و خاک در هوای ایذه یک هزار و ۹۱ میکروگرم بر مترمکعب رسید که ۵ برابرحد مجاز است.

همچنین میزان گرد و خاک در هوای مسجدسلیمان به ۷۶۹ میکروگرم، شوشتر ۵۵۹ میکروگرم، گتوند ۶۱۸ میکروگرم، بندر امام ۴۴۷ میکروگرم، اندیمشک ۷۲۰ میکروگرم و بندر ماهشهر ۳۸۸ میکروگرم اعلام شد.

میزان گرد و خاک در هوای امیدیه نیز به ۴۸۵ میکروگرم، شوش دانیال ۴۶۰ میکروگرم، اهواز ۳۵۲ میکروگرم، بهبهان ۹۱۸ میکروگرم و هندیجان ۴۶۴ میکروگرم رسید.

بر اساس اعلام محیط زیست خوزستان میزان غلظت گرد و خاک در هوای شادگان ۲۶۶ میکروگرم، حمیدیه ۱۸۱ میکرگرم، آبادان ۴۶۲ میکروگرم و دشت آزادگان ۱۶۸ میکروگرم است.

بر اساس انچه استاندارد سازمان محیط زیست اعلام شده حداکثر میزان مجاز گرد و غبار ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب است.

بر اساس اعلام استانداری خوزستان و باتوجه به بروز پدیده گردوخاک با منشاء خارجی و براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه فعالیت ادارات شهرستان‌های دزفول، اندیمشک، شوشتر، گتوند، مسجدسلیمان، اندیکا و لالی با دو ساعت تاخیر آغاز شد.

آزمون مقاطع تحصیلی شهرستان‌های مذکور نیز به استثنا پایه نهم که استانی است، برگزار نشد.

دیروز نیز ادارات سراسر استان تعطیل و امتحانات تمام مقاطع تحصیلی لغو شدند.

به دستور استاندار خوزستان کلاس‌های درس در ۱۵ اردیبهشت ماه به اتمام رسیده‌اند و دانش آموزان این‌روزها تنها برای امتحانات به مدارس می‌روند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of