• سه شنبه / 4 اردیبهشت 1403 / 18:47
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 121446335
  • خبرنگار : 2

بازار پوشاک اهواز در آستانه عید، از رکود تا افزایش قیمت

رییس اتحادیه پوشاک اهواز از افزایش قیمت پوشاک در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: در بازار پوشاک، ثباتی وجود ندارد و بازار آشفته است.

پرویز رنجبر در خصوص وضعیت بازار پوشاک در اهواز اظهار کرد: اخیرا پوشاک افزایش قیمت بسیار زیادی داشته و نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی و حتی شاید هم بیشتر داشته‌ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت تمام اجناس از خوراک تا پوشاک در بازار افزایش پیدا کرده است و به طور مثال اگر قیمت پیراهن در سال گذشته ۵۰، ۶۰ هزار تومان بوده، در حال حاضر به قیمت ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان رسیده و قیمت شلوار جین نیز ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

رییس اتحادیه پوشاک اهواز با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در بازار پوشاک وجود ندارد، عنوان کرد: بازار راکد است و به دلیل اینکه پوشاک افزایش قیمت بسیار زیادی داشته است، توان خرید مردم بسیار پایین آمده است .

رنجبر با بیان این‌که بر بازار پوشاک به طور کامل نظارت می‌شود، افزود: با توجه به فاکتورها اگر پوشاک در محلی گران باشد دلیل بر تخلف فروشنده نیست بلکه آن‌ها اجناس را گران خریداری کرده‌اند و گران هم به فروش می‌رسانند.

وی با بیان این‌که با توجه به افزایش قیمت پوشاک، درصد تخلف واحدهای صنفی بسیار کم است، گفت: اگر جنسی گران شود نه تنها ارزان نمی‌شود بلکه گران‌تر می‌شود و به دلیل عدم ثبات در بازار و با توجه به اینکه بازار آشفته است تا پایان سال نیز بازار پوشاک افزایش قیمت بیشتری خواهد داشت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of