• جمعه / 28 اردیبهشت 1403 / 14:41
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 120647212
  • خبرنگار : 2

استاندار خوزستان: روند اجرای طرح‌های عمرانی شوشتر سرعت می‌گیرد

استاندار خوزستان با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح های عمرانی شهرستان شوشتر سرعت می‌گیردگفت: مسایل و مشکلات شوشتر به سمتی هدایت خواهد شد که منجر به توسعه این شهرستان شود تا شاهد بهبود وضعیت مردم نسبت به گذشته باشیم.

به گزارش روز جمعه اهواز نوین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان صادق خلیلیان در نشست بررسی مسایل و رفع مشکلات شهرستان شوشتر اظهار داشت: در این نشست طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان در زمینه آب شرب، کشاورزی، شبکه فاضلاب، بهداشت و درمان، برق‌رسانی و گاز رسانی به روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: توسعه راه‌های روستایی و بین‌شهری، مسایل مرتبط با بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری و مسایل فرهنگی شهرستان شوشتر نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم لازم در این خصوص اتخاذ شد.

استاندار خوزستان یادآور شد: تمامی پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان شوشتر به تفکیک مورد بررسی و دقت نظر قرار گرفته و زمان بندی لازم برای اتمام این پروژه‌ها تنظیم و نسبت به مشکلاتی که مانع تسریع پیشرفت پروژه‌ها است تصمیم گیری شد تا هر چه زودتر به اتمام برسند.

خلیلیان تاکید کرد: به تناسب مشکلات و دغدغه‌هایی که مردم با آن دست به گریبان هستند برخی پروژه‌های ضروری و جدیدی برای این شهرستان تعریف می‌شود تا در صورت نیاز به تامین اعتبار در سطح ملی یا استانی اقدام لازم صورت گیرد.

وی همچنین بر تحقق توسعه استان در سطح کلان و توسعه و آبادانی شهرستان‌ها به منظور رسیدن به توسعه متوازن، رفع محرومیت‌ها و مشکلات در سطح استان تاکید کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of