• شنبه / 1 اردیبهشت 1403 / 01:12
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 102749803
  • خبرنگار : 2

اخلاص، نیت الهی و ولایتمداری ؛رمز موفقیت شهداست/ پلیس با مغرضان امنیت با قاطعیت برخورد می کند/به تاسی از شهدا موفقیت های بزرگی نصیب مان شد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه شهدا نیازی به ما ندارند بلکه ما هستیم که به دعای خیرشان نیاز داریم تا بتوانیم راهشان را ادامه دهیم، گفت: رمز موفقیت شهدا، اخلاص، نیت الهی و ولایتمداری بوده است.

به گزارش خبرنگار اهواز نوین ، سردار “حسین اشتری” در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان، اظهار داشت: بر ارواح پاک و مطهر شهدای عزیز دوران دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، سیدالشهدا جبهه مقاومت سردار شهید “حاج قاسم سلیمانی” و بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) درود می فرستیم و برای مقام معظم رهبری، فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

وی ضمن خیر مقدم به حضور پر خیر و برکت خانواده معظم و معزز شهدا و مسئولان در یادواره ۶۰۸ شهید استان خوزستان، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ما هر موقع مراسمی به یاد شهدا داریم خیر و برکت آن را برای خود، سازمان و کشور می بینیم.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: شهدا نیازی به ما ندارند بلکه ما هستیم که به آنها نیاز داریم تا با دعای خیرشان بتوانیم راهشان را ادامه دهیم و ان شاءالله شرمنده آنان نباشیم.

وی ادامه داد: امروز امنیت، استقلال و آرامش خود را مدیون شهدا و جانبازانی هستیم که در عرصه های مختلف حضور داشتند و برای کسب رضای خدا و تبعیت از ولی فقیه از ارزش های اسلامی و خاک میهن دفاع کردند، ما هم باید رهرو و پاسدار خون این عزیزان باشیم.
سردار اشتری بیان داشت: باید با تاسی از شهدای عزیز که در روزهای اول دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات و فقط با توکل به خدا که توانستند دشمن بعثی را از این سرزمین مقدس خارج کنند، راه خود را با تمام قدرت ادامه دهیم.

وی افزود: در موضوعات هسته‌ای کسانی که توانستند به آن موفقیت‌ برسند، مجاهدانی بودند که به یاد شهیدان خرازی، باکری، کاظمی، همت و شهدای بزرگوار دفاع مقدس کار کردند ودر جبهه مقاومت هم به تاسی از این شهدا موفقیت های بسیاری کسب شد.
سردار اشتری ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کردند اثرات شهادت “حاج قاسم سلیمانی” بیشتر از دوران پر خیر و برکت حیاتش بوده است لذا ما هم در عرصه‌های مختلف باید راه شهدای عزیز را طی کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: رمز موفقیت شهدا اخلاص، نیت الهی و ولایتمداری بود و سپهبد شهید “سلیمانی” به معنای واقعی خود را سرباز ولایت می‌دانست و در عمل هم این موضوع را ثابت کرد امروز هم اگر می‌خواهیم موفق شویم باید همان اخلاص و ولایتمداری را داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص استان شهیدپرور و ولایت‌مدار خوزستان، گفت: همه شهدا به‌خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت برای امنیت و آرامش مردم و برای رضای خدا جان خود را فدا کردند و امروز هم خط قرمز ما امنیت مردم است باید تلاش کنیم به پیروی از شهدای عرصه نظم و امنیت و این ثبات و امنیتی که داریم را روز به روز ارتقاء دهیم.

سردار اشتری افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جزء وظایف ذاتی خود می‌داند تا پای جان از این مردم شریف و بزرگوار و شهید پرور دفاع کند، امنیت آنها را ارتقاء داده و نگذارد خدشه‌ای به آن وارد شود.

وی تأکید کرد: ما در مقوله امنیت با هیچ کس تعارف نداریم و هر جایی که برای امنیت مردم توسط افرادی که مغرض هستند اتفاقی بیفتد حتماً با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهیم کرد و نمی گذاریم خون شهدای عزیز به هدر رود.

سردار اشتری تصریح کرد: دشمنان و معاندان دنبال این هستند که به امنیت این کشور با ثبات و مقتدر خدشه وارد کنند ولی نمی توانند، از بعد از انقلاب اسلامی تا الان، قبل و بعد از دوران دفاع مقدس خیلی اتفاقات افتاده فتنه‌هایی را مشاهده کردیم ولی مردم ایستادند، سپاه، بسیج، ارتش، دستگاه‌های اطلاعاتی و قضائی همه ایستادند و نگذاشتند که مشکلی پیش بیاید و امروز هم ان‌شاء الله این راه با قاطعیت و هوشمندی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: بحمدالله فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای حرفه‌ای، آموزش دیده، تجهیزات به‌روز و امکانات با برنامه ریزی منسجم خوب و حمایتی که باید همه دستگاه‌های مسئول هم کمک کنند این مهم را انجام و ادامه خواهد داد و شاهد این ادعا هم خون این شهدا است که در سال ۱۴۰۰ به شهادت رسیدند این نیت‌شان بود و این راه را ادامه خواهیم داد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: از فرمانده انتظامی استان خوزستان که مقدمات برگزاری این مراسم با شکوه را به عهده داشتند و همکاران دیگر تشکر می‌کنم و ان شاءالله اجر شما با این شهدای عزیز باشد و امیدواریم که شرمنده شهدا نباشیم و سربازی خوبی برای ولایت و خدمتگزار صادقی برای این مردم شریف و عزیز میهن اسلامی باشیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of