• سه شنبه / 18 اردیبهشت 1403 / 15:11
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 92116401
  • خبرنگار : 2

هر فاز طرح محدودیت‌های هوشمند مربوط به کدام بخش‌ها است؟

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص مراحل اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی توضیحاتی ارائه داد.

ولی‌الله حیاتی اظهار کرد: از روز یکشنبه (۲۱ آذرماه) همزمان با سراسر کشور محدودیت‌های هوشمند کرونایی در خوزستان اجرا خواهد شد؛ این طرح در پنج فاز اجرا می‌شود که فاز نخست آن در مورد محدودیت‌های کارکنان دولتی و بخش خصوصی به استثنای نیروهای مسلح است.

وی افزود: این افراد باید دو دوز واکسن دریافت کرده باشند و به بیماری مبتلا نباشند. در صورتی که این افراد واکسن دریافت نکرده باشند باید هر ۱۵ روز یک بار، نتیجه تست PCR را به دستگاه‌های اجرایی ارائه دهند و در غیر این صورت برابر مقررات تخلفات اداری با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فاز دوم این طرح در مورد حمل و نقل درون شهری، فاز سوم ویژه اصناف مختلف، فاز چهارم در مورد حمل و نقل برون شهری و فاز پنجم ویژه مراکز علمی و پژوهشی است؛ هر هفته یک فاز از این طرح اجرا می‌شود.

حیاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: وضعیت تمام کارکنان در بستر سامانه “امید” بارگذاری شده و گزارش‌گیری از طریق این سامانه انجام می‌شود. حساب‌کشی از دستگاه‌ها به نحو ممکن انجام خواهد شد و با دستگاه‌هایی که مقررات را اجرا نمی‌کنند، برخورد می‌شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of