• سه شنبه / 29 اسفند 1402 / 00:44
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 90823413
  • خبرنگار : 2

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور از سد و نیروگاه کارون ۳ بازدید کرد

معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و مدیر بحران سازمان آب و برق خوزستان از سد و نیروگاه کارون ۳ بازدید کردند.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “سید حمید صالحی” مدیر عامل سد و نیروگاه کارون ۳ در این بازدید به ارائه گزارشی از وضعیت موجود مجموعه سد و نیروگاه از قبیل : وضعیت شیراونی سنگی ناپایدار G2-M و دره ی زنده بگور و اهمیت علاجبخشی این دو محدوده پرداخت.

“عبدالرحمن کشوری” معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز با بیان اینکه، حفاظت و صیانت از منابع انرژی، یکی از الزامات پایداری شبکه برق می باشد و باید در کشور به آن توجه ویژه شود،اظهار داشت: با توجه به تشکیل ارتش سایبری در کشورهای متخاصم و تشکیل پایگاه های سایبری در کشورهای جنوبی و شمالی کشور، توجه به این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در این بازدید بر ضرورت اجرایی شدن دو سند در خصوص طرح مطالعات پدآفند غیر عامل و رزمایش، بازدیدها و مرور دستورالعمل ۱۵ گانه و سند فی مابین و همچنین آموزش نظام مصون سازی سایبری و نظام مصون سازی زیستی که می بایست در سد و نیروگاه کارون ۳ اجرایی شود،بحث و گفتگو شد.

همچنین در مورد ضرورت علاجبخشی شیروانی سنگی G2-M و دره ی زنده بگور و کمک جهت علاجبخشی آنها برای تامین پایدار انرژی در این نیروگاه تصمیماتی اخذ شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of