• سه شنبه / 1 خرداد 1403 / 01:29
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 90684178
  • خبرنگار : 2

پیام تسلیت مدیران عامل شركت ملی نفت ایران و شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پی درگذشت یكی از كاركنان

پیام تسلیت مدیران عامل شركت ملی نفت ایران و شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پی درگذشت یكی از كاركنان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام محسن خجسته‌مهر آمده است: «حادثه غم انگیز درگذشت یکی از همکاران عزیز صنعت نفت حین عملیات و تلاش برای انجام وظیفه، باعث غم و اندوه فراوان اینجانب و همه همکاران در شرکت ملی نفت ایران گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار مرحوم امیدیان و همه همکاران در مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، از خداوند متعال برای روح ایشان آمرزش و برای خانواده این مرحوم صبر جزیل مسئلت دارم.

لازم است با پیگیری واحد‌های مربوطه ضمن بررسی دقیق علت سانحه، از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.»

پیام تسلیت مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با صدور پیامی این ضایعه اسفبار را به جامعه صنعت نفت کشورمان علی الخصوص صنعت نفت مسجدسلیمان تسلیت گفت .

در پیام مهندس علیرضا هیهاوند آمده است :

«انالله و انا الیه راجعون»

شنیدن خبر ضایعه تأسف بار از دست دادن همکاری صدیق و زحمت‌کش که در حادثه آتش سوزی دچار سوختگی شده بود غمی بزرگ و ناباور را در دل اینجانب نشاند. بی شک خاطرات مجاهدت‌های این نیروی مخلص در مأموریت‌های محوله و نقش بی بدیل ایشان در تحقق تولید، در تاریخ این شرکت حک و ماندگار خواهد بود .

با قلبی مالامال از غم و اندوه و به نیابت از اعضای هیأت مدیره و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان این هجران ابدی را به خانواده به غم نشسته ایشان و جامعه کارکنان صنعت نفت مسجدسلیمان، مناطق نفتخیز جنوب و کشورمان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of