• پنج شنبه / 13 اردیبهشت 1403 / 15:21
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 80621738
  • خبرنگار : 2

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح: ۴۲ هزار نفر در طرح “بازگشت به سنگر” شرکت کردند

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اجرای طرح “بازگشت به سنگر” در کشور، ویژه افرادی که ترک خدمت کرده‌اند گفت: تاکنون ۴۲ هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

حجت الاسلام شکراله بهرامی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار در دزفول افزود: طرح بازگشت به سنگر برای افرادی که ترک خدمت کرده در حال اجراست که در آن، افراد به خدمت می روند و پرونده آنها تا آخر خدمت نگهداری می شود و در پایان خدمت نیز از تخفیف قانونی حتی معافیت از کیفر بهره مند خواهند شد.
وی افزود: در این طرح تبدیل مجازات، تعلیق مجازات و تعلیق تعقیب برای این افراد اجرا خواهد شد.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص پرونده شهادت یک مامور انتظامی در صفی آباد دزفول نیز گفت: این پرونده در دادگستری دزفول فعال است و با توجه به اینکه سرعت‌ در رسیدگی پرونده همراه با دقت مدنظر برنامه تحولی قوه قضاییه است باید به این پرونده به سرعت رسیدگی و برای فردی که مرتکب این عمل شده حکم صحیح شرعی صادر شود.
حجت‌الاسلام بهرامی اجرای حکم را منوط به نظر اولیای دم دانست و از قاضی پرونده خواست به سرعت به این پرونده رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا، “سجاد دالمن” از ماموران انتظامی شهرستان دزفول مرداد امسال در راه امنیت مردم و درگیری با افراد مسلح به شهادت رسید.
وی مصونیت و صیانت از نیروهای مسلح را وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و گفت: پیشگیری از وقوع جرم، آموزش قضات و کارمندان و رسیدگی به جرایم برنامه این سازمان هستند.
حجت‌الاسلام بهرامی افزود: در شرایط کرونایی به صورت جدی در آگاه‌سازی فعال بودیم و میلیونها نفر ساعت آگاه سازی انجام شد تا اقدامات بر پایه آگاهی کارکنان انجام شوند.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، دیدار با کارمندان و قضات شهرستان دزفول، شرکت در نشست شورای تامین، دیدار با قضات و کارمندان دادسرای نظام دزفول و دیگر مجموعه‌های قوه قضاییه در دزفول را از برنامه های سفر خود به این شهرستان بیان کرد و ادامه داد :در این دیدارها مشکلاتی که در دزفول وجود دارد به رییس قوه قضاییه منتقل خواهند شد تا نسبت به برطرف شدن آنها اقدام شود.
حجت الاسلام بهرامی روز پنجشنبه در بدو ورود به دزفول با حضور در گلزار شهدای بهشت علی، نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

رییس قوه قضاییه صبح روز پنجشنبه در راس هیاتی متشکل از معاونان و مسوولان ارشد قضایی از جمله رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در سفری یک روزه وارد خوزستان شد.

برچسب‌ها
دادگستری

دزفول

خوزستان

قوه قضاییه

شکرالله بهرامی

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of