• دوشنبه / 17 اردیبهشت 1403 / 16:36
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 71352748
  • خبرنگار : 2

پیکر شهیدان سید عبدالله موسوی و بهروز محمدی پس از ۳۸ سال شناسایی شد

فرمانده سپاه ناحیه باغملک از شناسایی و تفحص پیکر مطهر دو تن از شهدای باغملک و ایذه بعد از ۳۸ سال خبر داد.

سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی اظهار کرد: پیکر پاک شهیدان والامقام سید عبدالله موسوی و بهروز محمدی که در سال ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل آمدند، تفحص شده است.

وی افزود: شهید سید عبدالله موسوی متولد ۱۳۴۳ در شهر قلعه تل است که هفتم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عملیات خیبر در سن ۱۹ سالگی و شهید بهروز محمدی لندی متولد ۱۳۴۲ در ایذه که در تاریخ هشتم اسفند ۱۳۶۲ در هورالعظیم در سن ۲۰ سالگی به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه باغملک از برنامه ریزی برای تشییع و خاکسپاری این شهیدان دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: بعد از انتقال پیکر شهیدان سید عبدالله موسوی و شهید بهروز محمدی لندی از شهدای گرانقدر باغملک و ایذه بنا به درخواست مردم شهر شهیدان مدافع حرم به باغملک انتقال داده می‌شوند و امشب همزمان با شب ۲۸ صفر رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم باشکوهی در مسجد جامع باغملک با حضور پر شور مردم برگزار میگردد.

موسوی بیان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گرامی فردا صبح ساعت ۱۰ بر روی دستان مردم شهر میداود و ساعت ۱۶ در شهر صیدون مورد استقبال مردم قرار میگیرد و سپس مراسم شبی با شهدا در جوار شهدای گمنام قلعه تل و در کنار پیکر این دو شهید برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: روز چهار شنبه ۱۴ مهرماه پیکر مطهر شهیدان سید عبدالله موسوی و شهید بهروز محمدی لندی جهت برپایی مراسم به ایذه انتقال داده خواهند شد.

اسلام موسوی ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان برای حضور در این آئین تشییع اضافه کرد: مراسم تشییع شهید موسوی صبح روز پنج شنبه در قلعه تل و مراسم تشییع شهید محمدی بعد از ظهر روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در ایذه برگزار و پیکر مطهرشان به خاک سپرده می‌شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of