• یکشنبه / 30 اردیبهشت 1403 / 15:43
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 70180161
  • خبرنگار : 2

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تاکید کرد لزوم معرفی حضور برجسته زنان در دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در دفاع مقدس چشمه‌های متعددی از حضور خواهران ملاحظه می‌شود، گفت: باید پیشکسوتان، این چشمه‌ها و برجستگی‌های حضور زنان در دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنند.

سردار حسن شاهوارپور در همایش گنجینه‌های ایثار و عفت و تجلیل از زنان پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس که امروز (اول مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با هدایت مقام معظم رهبری، نظام اسلامی پس از ۴۲ سال در مقابل توطئه‌ها و اقدامات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، محکم و استوار مسیر نورانی خود را دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از مقاطع بسیار سخت و شکننده، جنگ تحمیلی بود؛ دشمنان جنگ را تدارک دیدند تا این نظام را ساقط کنند.

شاهوارپور گفت: دشمن می‌خواست با تحمیل جنگ، نظامی که به برکت خون شهیدان و مجاهدان اسلام و هزینه‌های سنگین به دست آمده بود را از ملت بگیرد اما این ملت اسلامی زیر سایه امام(ره) و امروز با هدایت مقام معظم رهبری محکم و استوار در این مسیر نورانی گام برمی‌دارد. در این مسیر زنان نیز نقش ویژه و برجسته در حمایت از انقلاب اسلامی داشته و دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در دفاع مقدس چشمه‌های متعددی از حضور خواهران را ملاحظه می‌کنیم و امروز باید پیشکسوتان، این چشمه‌ها و برجستگی‌های حضور زنان در دفاع مقدس را معرفی کنند تا نسل جوان و آینده از این مجاهدت‌ها بهره ببرند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of