ترک تشریفات مناقصه‌ها و مزایده‌ها در خوزستان کنار گذاشته شود

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن ترک تشریفات مناقصه‌ها و مزایده‌ها گفت: مدیران بر اساس چارچوب قوانین و مقررات که به منظور حذف رانت‌ها و بهبود کار و به منظور ارزیابی مدیریت‌ها ایجاد شده است، اقدام کنند.

صادق خلیلیان در نشست مدیریت سیلاب و آب‌های سطحی که امروز (۲۹ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات باید بر اساس ضوابط انجام شوند، اظهار کرد: ترک تشریفات مناقصه و ترک تشریفات مزایده، به بد عادتی ادارات تبدیل شده است. این کار چه سودی دارد؟ چرا این کارها زودتر انجام نشده است؟

، وی با اشاره به صرف اعتبارات هنگفت برای اجرای برخی پروژه‌ها، افزود: بعضا پروژه‌های موازی اجرا می‌شوند و جایی نیست که این موارد را کنترل و اهم فی الاهم کند.

استاندار خوزستان گفت: باید لیست مزایده‌هایی که باید انجام می‌شد و انجام نشده‌اند ارائه شود؛ حتما برای‌شان سودآور بوده است که کار را تسریع می‌کنند.

خلیلیان بیان کرد: باید قوانین و مقررات بر کارها حاکم شود اما پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص اجرا شوند.

وی تصریح کرد: مدیران مطلقا به دنبال ترک تشریفات مناقصه یا ترک تشریفات مزایده نباشند و بر اساس چارچوب قوانین و مقررات که به منظور حذف رانت‌ها و بهبود کار و به منظور ارزیابی مدیریت‌ها ایجاد شده است، اقدام کنند. این قوانین برای این است که ببینیم مدیریت تا چه میزان توانسته به موقع، بدون حاشیه و سالم کار را انجام بدهد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of