واکسیناسیون سالمندان بالای ۶۵ سال در شرق اهواز

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از واکسیناسیون پنج هزار سالمند بالای ۶۵ سال در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش اهواز نوین، امراله مردانی با اشاره به راه اندازی ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق ملی راه و شهرک نفت اهواز اظهار داشت: امیدوارم در روز‌های آینده واکسیناسیون افراد ۶۵ تا ۶۹ سال را تکمیل و وارد گروه سنی بعدی شویم.

وی با بیان اینکه ۴۳ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال منطقه شرق اهواز واکسینه شدند افزود: همچنین ۲۲ درصد این گروه سنی در غرب اهواز و ۲۵ درصد در استان واکسن کرونا را دریافت کردند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ۹۵ درصد افراد گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال در غرب و ۹۱ درصد در شرق اهواز واکسینه شدند همچنین ۷۰ درصد جمعیت این گروه سنی در استان واکسن دریافت کردند.

وی ادامه داد: ۹۷ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال در شرق و ۹۰ درصد در غرب اهواز مقابل کرونا واکسینه شدند. ۷۷ درصد این گروه سنی در استان واکسن دریافت کردند.

مردانی بیان کرد: ۹۴ درصد افراد بالای ۸۰ سال در منطقه شرق، ۹۲ درصد در غرب اهواز و ۷۵ درصد در کل استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدیم که برخی از مناطق اهواز، تعداد سالمندان بالایی دارد به همین دلیل پایگاه‌های تجمیعی را در این مناطق راه اندازی کردیم.

در حال حاضر بیش از ۱۵۱ هزار خوزستانی واکسن کرونا دریافت کرده اند و این روند همچنان در حال انجام است.

اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of