خوزستان آماده برگزاری انتخاباتی مطلوب در شرایط کرونایی

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شرایطی کرونایی اندیشیده شده است.

به گزارش اهواز نوین، فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: مقرر شد فرمانداران با همکاری روسای شبکه‌های بهداشت و درمان هر شهرستان، مکان‌های روباز را برای فعالیت زمان تبلیغات نامزد‌ها شناسایی و به قرارگاه عملیاتی کرونا معرفی کنند.

ولی اله حیاتی افزود: بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز تیم‌هایی را به منظور نظارت و ارزیابی نامزد‌ها از نظر مخاطرات بهداشتی در شرایط کرونایی تشکیل داده‌اند که در زمان موعد قانونی، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

حیاتی ادامه داد: دستورالعمل‌های نحوه چگونگی فعالیت در ستاد‌های انتخاباتی در شرایط کرونا به ستاد انتخابات خوزستان اعلام شده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان بیان کرد: برابر مصوبه ستاد استانی کرونا و ستاد امنیت انتخابات، تخلفات کرونایی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات جرایم انتخاباتی رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم نیز در شرایط بسیار خوبی با رعایت پروتکل‌ها در خوزستان در حال برگزاری است.

حیاتی بیان کرد: اصناف نیز باید رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند، چون در وضعیت شکننده‌ای قرار داریم و ممکن است وضعیت خوزستان ذوباره قرمز شده و با محدودیت در فعالیت اصناف روبه‌رو شویم.

۲۸ خرداد امسال به طور همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of