بی گناهی نیروگاه رامین اهواز در خاموشی‌های خوزستان

روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز درخصوص انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر دخیل بودن این نیروگاه در خاموشی‌های اخیر جوابیه‌ای داد.

به گزارش  اهواز نوین، روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز جوابیه‌ای درخصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی به نقل از سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان مبنی بر نقش این نیروگاه در خاموشی‌های اخیر خوزستان و کشور صادر و اعلام کرد.

همانطور که مستحضر هستید با توجه به گرمای زودهنگام امسال کاهش نزولات جوی و کاهش سطح ذخیره سد‌ها به منظور پشتیبانی از شبکه برق کشور به ویژه در پیک مصرف برق و همچنین رواج گسترده استخراج رمز ارز‌ها و مصرف بی رویه شاهد چالش‌هایی در عرصه برق هستیم.

این نیروگاه با ۶ واحد تولیدی تامین کننده برق عمده استان است و هم اکنون ۵ واحد تولید برق این نیروگاه در مدار قرار داشته و واحد شماره ۶ نیز بر اساس برنامه از پیش تعیین شده و طبق دستورالعمل‌های تخصصی و به منظور ارتقاء سطح تولید برق بویژه در تابستان پیش رو از دی ماه پارسال از مدار خارج و با همت و تلاش متخصصان نیروگاه مراحل نهایی تعمیرات اساسی این واحد نیروگاهی با وجود چالش‌های متعدد اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و کاهش نقدینگی در حال اجرا است.

 

بنابراین مجموعه مدیریتی این نیروگاه هیچ قصوری در اجرای مسئولیت‌ها و روند تعمیرات اساسی این واحد تولیدی و همچنین رفع مشکلات سایر واحد‌ها نداشته و مجموعه نیروگاه رامین نیز با وجود شرایط سخت بحران کرونا متعهدانه و مسئولانه و در شرایط سخت کاری مرتبط با تولید این انرژی جهت اجرای دقیق و تخصصی این پروژه تلاش می‌کنند و همچنان طبق رسالت خویش در جهت تولید پایدار این انرژی حیاتی و خدمت رسانی مستمر به مردم نقش آفرینی می‌کنند.

این در حالی است که طی ماه‌های اخیر سایر واحد‌ها و بخش‌های مختلف نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان مورد تعمیرات میان دوره‌ای و تخصصی قرار گرفته که رفع محدودیت‌های ۳۰ الی ۵۰ مگاواتی واحد‌های ۲، ۳،۴ و ۵ نیروگاه پس از سال‌ها محدودیت از مهمترین اقدامات اخیر بوده است.

در پایان این اطمینان خاطر را به مردم شریف خوزستان خواهیم داد که تلاشگران نیروگاه رامین اهواز همه اهتمام و توان خود را همچون گذشته در جهت تولید پایدار این انرژی حیاتی بکار گرفته تا تابستانی توام با آسایش را برای مردم به ارمغان آورند، همچنین از همه آحاد مردم شریف استان نیز دعوت می‌شود تا با صرفه جویی در این انرژی به ویژه در ایام پیش رو، همراه و همیار مجموعه صنعت برق باشند تا همه مردم بتوانند از این نعمت بطور مستمر برخوردار باشند

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of