اختلال در تلفن ثابت برخی مشترکان زیتون کارمندی اهواز خطوط تلفن برخی مشترکان در منطقه زیتون کارمندی اهواز مختل شده است . به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستاناعلام کرد ، عملیات بهینه، نوسازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان اهواز با هدف ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و توسعه شبکه مخابراتی از امروز آغاز شد. اختلال در تلفن ثابت برخی مشترکان زیتون کارمندی اهواز در این اطلاعیه آمده است ، با شروع این عملیات خطوط تلفن ثابت و دیتای adsl خانگی مشترکان واقع در محدوده زیتون کارمندی خیابان‌های جهانگیری، عباسی و فردوس حد فاصل خیابان زیتون تا خیابان زیبا به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود. بیشتر بخوانید : همتِ بلندِ مخابرات در توسعه شبکه تلفن ثابت یک میلیون مشترک تلفن ثابت زیرپوشش مخابرات خوزستان هستند.

خطوط تلفن برخی مشترکان در منطقه زیتون کارمندی اهواز مختل شده است .

به گزارش اهواز نوین، روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستاناعلام کرد ، عملیات بهینه، نوسازی و توسعه شبکه تلفن ثابت در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان اهواز با هدف ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و توسعه شبکه مخابراتی از امروز آغاز شد.

در این اطلاعیه آمده است ، با شروع این عملیات خطوط تلفن ثابت و دیتای adsl خانگی مشترکان واقع در محدوده زیتون کارمندی خیابان‌های جهانگیری، عباسی و فردوس حد فاصل خیابان زیتون تا خیابان زیبا به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.

یک میلیون مشترک تلفن ثابت زیرپوشش مخابرات خوزستان هستند.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of