مرغ‌های احتکار شده، از انبار بیرون کشیده شدند

در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان، محتکران، حدود ۶ تن مرغ کشتار روز را دپو کردند.

به گزارش اهواز نوین ، جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های شهرستان مسجدسلیمان، با هدف توزیع مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ یدالله امیری افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، با هماهنگی مرجع قضائی، پس از حضور در محل و مشخص شدن صحت موضوع، از محل‌های مورد نظر بازرسی کرده که درپی این بازرسی‌ها، مقدار ۵ تن و ۶۱۶ کیلوگرم مرغ احتکار شده از انبار‌های این مرغداری‌ها را کشف کردند.
وی با اشاره به معرفی متهمان پرونده به اداره تعزیرات حکومتی برای انجام مراحل قانونی گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۰ میلیارد و یک میلیون و  ۸۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت، هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار را مورد برخورد قرار می‌دهد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مشکوک، از طریق سامانه ۱۱۰، پلیس را در جریان قرار دهند.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of