پیام سپاه ولی عصر (عج) به مناسبت سوم خرداد

سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش اهواز نوین ،در متن پیام سپاه خوزستان آمده است:  سوم خرداد یاداور خودباوری ملتی است که با ایمان و جهاد در برابر تمام دنیای کفر و استکبار به مبارزه پرداخت و با استقامت و پایداری حماسه‌ای افرید که در قرن‌های اخیر بی بدیل بود و به فتح ارزش‌های اسلامی منتهی شد.

راز این عزت و اقتدار و معجزه بزرگ الهی اتکا به خود، ایمان، عمل صالح و جهاد بود. جهادی که آحاد ملت در ان نقش به سزایی ایفا کردند و مردم سلحشور ایران اسلامی توانستند با مقاومت و ایثار خود سرود فتح پیروز را در جای جای میهن اسلامی طنین انداز کنند. آری سوم خرداد حادثه‌ای است به عظمت ابدیت و بلندای جاودانگی ایران کهن، حماسه طلایی که در آن گرمای کارزار در رمل‌های تفتیده خوزستان خورشیدی از معرفت برافروخت و کربلای دیگر آفرید.

بیت المقدس ایران را از چنگال دژخیمان رها کرد و اندیشه‌های ناب ابنای بشر را باگل واژه‌های خون آلود تفسیر کرد تا محبت معنا پیدا کرده و ایثار و مفهوم یابد.

در سالروز عملیات بیت المقدس ضمن پاسداشت به مقام والای رزمندگان، جانبازان، آزادگان و حماسه افرینان ازادسازی شهر قهرمان خرمشهر به مقام شامخ و رفیع شهیدان این عملیات غرور آفرین ادای احترام می‌نماییم.

بازخوانی حماسه مقاومت و مرور روحیه انقلابی و جهادی فرزندان انقلاب که بعد از ۵۷۸روز منجر به آزادسازی خرمشهر شده تاریخ حقیقی و واقعی جنگ تحمیلی است که به فرموده امام راحل” تمام کفر در برابر تمام اسلام ایستاده است” رسالتی مهم و سنگین است و باید آن را به گوش نسل‌های آینده ساز ایران اسلامی رساند و در راستای تحقق اندیشه‌ها و تدابیر فرماندهی مقام معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه خرمشهر‌ها در پیش است. همه آحاد ملت به ویژه مسئولان با عزم و اراده انقلابی در عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمنان به ویژه در عرصه اقتصادی با تکیه بر قدرت ظرفیت و پتانسیل نیروی‌های کار آمد و توانمند داخلی اهداف و آرزو‌های شوم بدخواهان و براندازان نظام انقلاب اسلامی را نقشه برآب کنند.

سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با تعظیم به مقام شامخ امام راحل (ره) و شهیدان حماسه ساز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار، باتجدید بیعت با ارمان‌های والای امام شهدا و ولایت مطلقه فقیه با تاکید برآمادگی همه جانبه برای پاسداری از ارمان‌ها و دستاورد‌های عظیم فتح خرمشهر تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد هرگونه خطای راهبردی دشمنان داخلی و خارجی را پشیمان کننده پاسخ خواهد داد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of