ضرورت صرفه جویی مصرف برق در خوزستان

۸۲ درصد مصرف برق خوزستان در بخش خانگی مصرف می‌شود.

به گزارش اهواز نوین، سخنگوی صنعت برق در منطقه جنوب غرب کشور در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از اول خرداد ماه طرح مدیریت مصرف برق در شبکه سراسری برق از جمله استان   آغاز می‌شود.

زمانی افزود: کلیه ادارات و دستگاه های دولتی موظف به کاهش ۵۰ درصدی در ساعات اداری و کاهش ۹۰ درصدی مصرف برق   پس از  ساعت اداری هستند.

وی با اشاره به اینکه همه صنایع به ویژه صنایعی که برای کنترل پیک مصرف تفاهم نامه امضا کرده اند موظف به رعایت صرفه جویی در مصرف برق هستند، ادامه داد: صنایعی که‌ این  تفاهم نامه را امضا نکرده اند در شرایط اضطراری  در اولویت   قطع برق هستند.

سخنگوی صنعت برق در منطقه جنوب غرب کشور بیان کرد: مراکز حساس وشرکت هایی که دارای دیزل ژنراتور و مولد برق پشتیبان  هستند باید این دستگاه‌ها را فعال داشته باشد تا در شرایط اضطرار  بکارگیری شوند.

زمانی همچنین  از ممنوعیت مصرف برق توسط مراکز مجاز استخراج رمز ارزها از اول خرداد ماه  خبر داد و گفت: از مردم عزیز درخواست میشود مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارزها  را از طریق برنامه کاربردی برق من و یا سامانه ۱۲۱ اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: ۸۲ درصد مصرف برق استان در بخش خانگی مصرف می‌شود و  از مردم عزیزان درخواست می شود  در مصرف برق مدیریت و صرفه جویی کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of