راه‌اندازی زایشگاه بیمارستان بقایی اهواز

بیمارستان بقایی اهواز به بخش زایشگاه تجهیز شد .

به گزارش اهواز نوین ، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در آیین راه‌اندازی بخش زایشگاه بیمارستان بقایی گفت: بیمارستان‌های اهواز در بخش هتلینگ با مشکل روبه‌رو هستند و باید تلاش کنیم تا در این زمینه اقدامات موثرتری انجام شود.
دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به اینکه بیمارستان بقایی از نظر هتلینگ ارتقای بسیار خوبی یافته افزود : بخش LDR یکی از نیاز‌ها و متد‌های جدید ارایه خدمات درمانی در حوزه مامایی است که در بیمارستان بقایی اهواز سه تخت زایمان LDR طراحی شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان بقایی۲ را وارد چرخه پذیرش بیماران کووید ۱۹ نکردیم، زیرا بیماران سرطانی در این مکان بستری هستند گفت: ترجیح دادیم تعداد اندکی از بیماران کرونایی در بیمارستان بقایی یک بستری شوند.

ابول نژادیان افزود:در پیک سوم کرونا، زمانی که موجودی تخت‌های بیمارستانی خوزستان به ۴۰ تا ۵۰ مورد رسید و از لحاظ تخت آی سی یو با کمبود روبه‌رو شدیم، یکی از بخش‌های آی سی یو بیمارستان بقایی یک را در اختیار بیماران کرونایی قرار دادیم.

وی افزود: از ۱۰ روز گذشته روند شیوع کرونا در خوزستان کاهشی شد، ولی در چهار روز اخیر همانگونه که پیش‌بینی می‌کردیم روند کاهشی بیماری متوقف شده و ممکن است مجدد صعودی شود. وی گفت:گزارش‌های رسیده از شهرستان‌های خوزستان حاکیست روند بیماری در برخی بیمارستان‌ها دوباره افزایشی شده که این موضوع را باید جدی گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون ۷۴ درصد افراد بالای ۸۰ سال، ۶۴ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال و ۳۶ درصد افراد ۷۰ تا ۷۴ سال را در استان واکسینه کردیم و این روند در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت.
هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of