پیام تسلیت درگذشت پدر شهیدان خادمی استاندار خوزستان در پیامی درگذشت پدر شهیدان خادمی را تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در این پیام آورده است: خبر درگذشت ایثارگر غیور هشت سال دفاع مقدس، مرحوم «حاج رضا خادمی» پدر شهدای والامقام «مصطفی و عبدالکریم و عظیم خادمی» موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب شد.پدر شهیدان خادمی وی افزود: نام این پدر مومن و مقاوم که با فداکاری و ایثار در راه رضای پروردگار متعال و خشنودی اهل بیت (ع)، از عزیزترین گوهر‌های وجود خود گذشت و فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی خود را تقدیم انقلاب اسلامی نمود، در حافظه مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند. استاندار خوزستان ادامه داد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون و مدیون خون پاک شهدا و استقامت، صبر و فداکاری خانواده‌های گرامی شهدا، جانبازان و ایثارگران است. بیشتر بخوانید : آسمانی شدن پدر شهیدان خادمی سلیمانی دشتکی بیان کرد: به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم و ضمن پاسداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام، ضایعه درگذشت این پدر مؤمن را به خانواده داغدار ایشان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید رحمت واسعه و همنشینی با سالار و سرور شهیدان و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

استاندار خوزستان در پیامی درگذشت پدر شهیدان خادمی را تسلیت گفت.

به گزارش اهواز نوین ، قاسم سلیمانی دشتکی در این پیام آورده است: خبر درگذشت ایثارگر غیور هشت سال دفاع مقدس، مرحوم «حاج رضا خادمی» پدر شهدای والامقام «مصطفی و عبدالکریم و عظیم خادمی» موجب تالم و تاثر خاطر اینجانب شد.

وی افزود: نام این پدر مومن و مقاوم که با فداکاری و ایثار در راه رضای پروردگار متعال و خشنودی اهل بیت (ع)، از عزیزترین گوهر‌های وجود خود گذشت و فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی خود را تقدیم انقلاب اسلامی نمود، در حافظه مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
استاندار خوزستان ادامه داد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون و مدیون خون پاک شهدا و استقامت، صبر و فداکاری خانواده‌های گرامی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
سلیمانی دشتکی بیان کرد: به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم و ضمن پاسداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام، ضایعه درگذشت این پدر مؤمن را به خانواده داغدار ایشان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید رحمت واسعه و همنشینی با سالار و سرور شهیدان و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of