همکاری خوزستانی ها در اجرای طرح ضیافت الهی و رزمایش همدلی

در ماه رمضان با اجرای «طرح ضیافت الهی» و «رزمایش ضیافت همدلی» به نیات واقفان خوزستانی عمل شد .

به گزارش اهواز نوین ، معاونت فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان با تشریح اقدامات این نهاد در ماه رمضان گفت : با اجرای «طرح ضیافت الهی» و «رزمایش ضیافت همدلی» به نیت های واقفان خوزستانی عمل شد .
حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی افزود : به دلیل گسترش ویروس کرونا امسال همه خدمات اوقاف به بیرون از بقاع منتقل شد تا سلامت مردم تضمین شود ، همچنین مراکز افق در بیش از ۵۰ بقعه و شورا‌های خیریه شهرستان‌ها و ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف در شهرستان‌ها در اجرای طرح ضیافت الهی و رزمایش ضیافت همدلی کمک کردند.

وی افزود:همچنین در ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ مبلغ خانم و آقا در شبکه‌های مجازی فعالیت کردند که با استقبال خوبی همراه بود.

عرفانی گفت : بیش از ۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ده میلیارد ریال و حدود ۲۰ هزار وعده غذایی گرم به ارزش سه میلیارد ریال از سوی اوقاف خوزستان برای توزیع بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شده است .
معاون فرهنگی اوقاف خوزستان بیان کرد: پخش سخنرانی و مداحی در شب‌های قدر و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام در بقاع متبرکه استان، پخش مستقیم جزء خوانی قرآن کریم از بقعه علی بن مهزیار اهوازی از شبکه‌های اجتماعی، شبکه استانی خوزستان و شبکه بین‌المللی الاهواز، حضور سخنرانان و مداحان و برگزاری جلسات تفسیر قرآن در بیش از ۴۰ بقعه استان خوزستان و برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه از جمله دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان در ماه مبارک رمضان بوده
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of