تعطیلی آرامستان های خوزستان در عید فطر

تعطیلی آرامستان های خوزستان در عید فطر

به گزارش اهواز نوین ، فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد استان اقامه می‌شود.

وی افزود: دید و بازدید‌ها و خرید‌های عیدانه عید فطر ممنوع است و تقاضای ما از مردم این است امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند.

حیاتی بیان کرد: مردم با توجه به شرایط کرونایی از شرکت در تجمعات و دید و بازدید خودداری کرده و برنامه‌های خود را به شرایط بعد از کرونا موکول کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان ادامه داد: در ۱۵ شهر خوزستان علاوه بر ورودی و خروجی استان، محدودیت تردد وجود دارد و از ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی جلوگیری می‌شود و محدودیت‌های تردد شبانه همچنان به قوت خود باقی است.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تیم‌های نظارتی قرارگاه با جدیت دنبال می‌شود و تا کنون بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی که در رعایت پروتکل‌ها تعلل کردند تذکر کتبی گرفتند و این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد.


چهار شهر بهبهان، اندیمشک، ماهشهر و باغملک ازوضعیت قرمز کرونایی خارج شده و در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، و تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از هفت شهرستان به سه شهرستان کاهش یافت.

شهرستان‌های اهواز، شوش و ایذه اکنون همچنان در وضعیت قرمز قرار داشته و وضعیت آن‌ها خطرناک است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of