رسانه ای شدن نام دستگاه‌های متخلف کرونایی در خوزستان

بر اساس سیاست‌های تنبیهی و تشویقی ستاد ملی کرونا نام دستگاه‌هایی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، رسانه‌ای می‌شود.

به گزارش اهواز نوین، مدیرکل مدیریت امور حقوقی استانداری خوزستان در نشست آموزشی_توجیهی بازرسان ویژه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت : بنا به تصمیمات و مصوباتی که در ستاد کرونا داشتیم و با توجه به اختیارات محوله به اداره کل بازرسی مقرر شد تا بازرسان این طرح با دستورالعملهای بهداشتی و تیم بندی‌هایی که در نظر گرفته شده دستگاه‌های دولتی را در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بازرسی کنند.

رسول امیری افزود : در مرحله اول ۵۳ نفر انتخاب شدند که امروز اولین دوره آموزشی آن‌ها در بیمه ایران خوزستان آغاز شد.

وی گفت: این بازرسین از دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و شهرداری‌ها و سایر اصناف و بخش‌های دولتی و غیردولتی بازرسی می‌کنند و نتایج را به هئیت بازرسی که در اداره کل بازرسی تشکیل می‌شود گزارش می‌دهند.

امیری با اشاره به تصمیماتی که در ستاد ملی کرونا گرفته و به تایید رییس جمهور رسیده اضافه کرد: مقرر شد اگر دستگاهی شیوه نامه‌ها را رعایت نکرد مدیر آن دستگاه از خدمات دولتی به مدت سه ماه انفصال داده شود و در بخش غیردولتی و مردمی هم مراجعانی که این شیوه نامه‌ها را در مراجعه به دستگاه‌های دولتی رعایت نکنند هیچ گونه خدماتی داده نشود.

وی افزود: در مرحله اول به ۲۳ دستگاه تذکر داده شده که مطابق دستورالعمل اعمال مجازات‌ها باید ابتدا در قالب اخطار، سپس اخطار در پرونده و در مرحله نهایی آن‌ها را به واحد‌های مربوطه جهت انفصال از خدمت معرفی کنیم که نام آن‌ها در این مرحله رسانه‌ای می‌شود.

مدیرکل عملکرد، بارپزرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: در قالب سیاست‌های تنبیهی و تشویقی هر دستگاهی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کند نام آن‌ها به منظور تشویق در رسانه‌ها اعلام می‌شوند.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of