۳۵ هزار سالمند خوزستانی واکسیناسیون می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از امروز ۳۵ هزار سالمند خوزستانی واکسینه می‌شوند.

به گزارش اهواز نوین، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفته گذشته واکسیناسیون بیماران خاص از جمله بیماران ام‌اس، تالاسمی ماژور و هموفیلی شروع شد و از روز یکشنبه نیز واکسیناسیون بیماران سرطانی آغاز گردید.

وی افزود: واکسیناسیون بیماران سرطانی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه واکسیناسیون این بیماران به صورت فراخوان عمومی نیست، با مدارکی که در اختیار داریم با آن‌ها تماس خواهیم گرفت و به نوبت آن‌ها را دعوت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از امروز دوشنبه واکسیناسیون سالمندان بالای ٨٠ سال در همه مراکز ما شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی سالمندان در مراکز ما پرونده الکترونیکی سلامت دارند، ادامه داد: حدود ٣١ هزار نفر در حوزه دانشگاه جندی شاپور اهواز و چهار هزار نفر نیز در حوزه سایر دانشکده‌های استان خوزستان پرونده دارند.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: پرونده همه افراد بالای ٨٠ سال در خانه‌های بهداشت وجود دارد که با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد و از آن‌ها برای دریاقت و تزریق واکسن دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه شماره تماس افراد در بهداشت محلات وجود دارد، بیان کرد: سامانه ما به سامانه ثبت احوال متصل است. برخی از شهروندان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل داده‌اند و برای برخی نیز این پرونده تشکیل نشده است اما نامشان در سیستم وجود دارد و بدین ترتیب با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد که از آن‌ها برای تکمیل پرونده‌شان دعوت و واکسیناسیون آن‌ها صورت می‌گیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of