برخی نان مردم را در سبد برجام گذاشته‌اند / راه حل مشکل اقتصادی ‌در ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با انتقاد از کسانی که نان مردم را در سبد برجام گذاشته‌اند، گفت: راه حل مشکل اقتصادی ‌در ایران است.

به گزارش اهواز نوین، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار‌ با حضور در دفتر تسنیم استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران و مجموعه تسنیم در مسیر روشنگری اظهار داشت: انتخابات هر سال نسبت به سال قبل آن حساس‌تر است چرا که کشور ما هر روز نسبت به روز گذشته قدرتمند می‌شود و نقش آن در معادلات منطقه پرنگ تر می‌شود در نتیجه انتخابات در آن حساس تر و مهم تر می‌شود.

وی افزود: قدرت کشورها به علمی است که در آن تولید می‌شود و هرچه پیشرفت علمی آن بیشتر شود قدرتمندتر می‌شود که کشور ما در حال حاضر در منطقه از لحاظ علمی پیشرفت چشمگیری داشته است نمونه آنرا می‌توان در رسیدن به دانش تولید واکسن آن هم پنج نوع در شرایط تحریم دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تاثیرگذارتر از ایران در معادلات منطقه کشوری نیست و این نتیجه پیشرفت علمی و اقتدار حاصل از  آن است که سبب آقایی ایران در منطقه شده است.

‌رستگار گفت: راه حل مشکل اقتصادی ‌در ایران است و اشتباه است که برخی نان مردم را در سبد برجام گذاشته‌اند و نزدیک به ۸ سال اقتصاد ایران را به برجام گره زدند در حالی که مقام معظم رهبری بیش از ۱۰ سال است بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند و برآن تاکید داشته‌اند.

 انتخاب هوشمندانه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: انتخابات و حضور حداکثر در آن هرسال نسبت به سال قبلش اهمیت ویژه‌ای دارد چون نقش ایران در معادلات منطقه پر رنگ‌تر می‌شود اما انتخاب هوشمندانه اهمیتی کمتر از آن ندارد.

وی در ادامه افزود: مردم در خوب و بد انتخاب خود سهیم هستند و اگر فرد انتخاب شده مرتکب خطا شود کسانی که به او رای دادند هم در خطای او سهیم هستند و اگر کار نیکی انجام دهد نیز مردم در کار او سهیم هستند.

‌رستگار گفت: در انتخاب هوشمندانه چند شاخص وجود دارد که شامل این موارد است نخست آنکه جوان باشد که نه به معنی سنی بلکه به معنی داشتن روحیه و نشاط جوانی باشد، همانند شهید سلیمانی که اگر دها سال دیگر همچنان فرمانده بود همچنان آن روحیه جاون و نشاط جوانی خود را داشت.

وی در ادامه گفت: شاخص دوم ولایتمداری و اطاعت پذیری از فرامین رهبری است و شاخص سوم داشتن روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر باشد چرا که در شرایط تحریم فقط با تلاش و کار جهادی می‌توان به نتیجه رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: شاخص چهارم فرد صالح برای ریاست جمهوری، داشتن روحیه شهادت طلبی است به گونه‌ای که بدون ترس از تهدیدها  و تحریم‌های دشمنان بتواند به صورت توقف ناپذیری کار کند.

وی در ‌خصوص شاخص استکبارستیزی رئیس جمهور منتخب گفت: شاخص پنجم رئیس جمهوری منتخب باید استکبار ستیز باشد چنان که خداوند پیامبرانش را نخست به عبودیت و سپس مبارزه با طاغوت و مستکبرین فرا می‌خواند و این لزوم دشمن شناسی و مبارزه با دشمنان را جزو شاخصه‌های مهم فرد صالح قرار داده است و  شاخص ششم داشتن سابقه اجرایی مفید است چرا که کشور ما در شرایطی است که فرصت تجربه دیگر مهیا نیست و باید شخص منتخب دوران دیده و با تجربه باشد.

وی ‌گفت: از آقایانی که می‌گویند رئیس جمهور تدارکاتچی است و چندان از خود اختیاری ندارد باید پرسید با وجود این موضوع چرا برای رسیدن به آن سر و دست می‌شکنید و این همه هیاهو راه می‌اندازید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of