تماس با بیماران سرطانی در خوزستان برای دریافت واکسن

بیماران مبتلا به سرطان برای دریافت واکسن بدون هماهنگی به هیچ مرکزی مراجعه نکنند و منتظر تماس کارشناسان بهداشتی برای هماهنگی و دعوت باشند.

به گزارش اهواز نوین ، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای جزییات شرایط واکسیناسیون بیماران سرطانی در خوزستان را در برابر ویروس کرونا اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به سوالات متعدد هم استانی‌های گرامی در خصوص واکسیناسیون بیماران سرطانی، در این مرحله، واکسن برای بیمارانی تزریق می‌شود که در حال شیمی درمانی باشند و یا در یک سال گذشته سابقه شیمی درمانی داشته‌اند.

نکته مهم اینکه با این گروه از بیماران تماس گرفته می‌شود و برای واکسیناسیون از آن‌ها دعوت خواهد شد، بنابراین بیماران بدون هماهنگی به هیچ مرکزی مراجعه نکنند و منتظر تماس کارشناسان بهداشتی برای هماهنگی و دعوت باشند.

واکسیناسیون سایر افراد دارای بیماری زمینه‌ای نیز پس از تامین واکسن و بر اساس اولویت‌های سند ملی واکسیناسیون انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  گفت : گام نخست واکسیناسیون بیماران خاص شامل بیماران دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی و ام اس روز شنبه هفته جاری در اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان آغاز شد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: روز شنبه فراخوان واکسیناسیون بیماران سرطانی انجام شده و سعی می‌کنیم روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری واکسیناسیون این بیماران را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت گام دوم واکسیناسیون کرونا در خوزستان آغاز می‌شود و در مرحله نخست ثبت نام افراد بالای ۸۰ سال انجام خواهد شد.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of