آقای استاندار! سوءمدیریت در تامین و توزیع کالاهای اساسی بخشودنی نیست

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با صدور نامه‌ای خطاب به استاندار خوزستان در خصوص شرایط فعلی بازار کالاهای اساسی اعلام نمود: سوءمدیریت در تامین و توزیع کالاهای اساسی بخشودنی نیست.

به گزارش اهواز نوین، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص کمبود کالاهای اساسی در استان خطاب به قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان نامه‌ای به شرح زیر نوشتند.

همانگونه که مستحضر هستید مدتی است که مردم شریف استان مظلوم خوزستان با بحران کمبود کالاهای اساسی نظیر مرغ،  روغن و شکر دست و پنجه نرم میکنند. بحرانی که اکنون در ماه مبارک رمضان به اوج خود رسیده است و علاوه بر تأثیر آن با ایجاد صف‌های طولانی در افزایش ابتلاء به ویروس منحوس کرونا، موجب نارضایتی عمومی و دلسردی مردمی در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است.

در ادامه آمده است که: جناب آقای استاندار شرایط موجود نشان از سوء مدیریت در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی دارد که مسلما هرگونه ترک فعل و عدم مدیریت صحیح که منجر به نابسامانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم شده باشد بخشودنی نیست.

در این نامه افزوده شده: در ضمن درخواست جدی خود را جهت تأمین هرچه سریعتر کالاهای اساسی اعلام داشته و در صورت عدم اصلاح رویه، جنبش دانشجویی به وظیفه انقلابی خود مبنی بر دادخواهی مردم مظلوم خوزستان عمل خواهد کرد.

همچنین در پایان آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه‌ای در این خصوص و استماع توضیحات حضرتعالی و اعلام آمادگی جهت کمک به خدمت‌گزاران انقلاب با حضور دیگر تشکل‌های دانشجویی اعلام می‌نماید و منتظر پاسخگویی مسوولانه جنابعالی است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of