سامانه ۱۱۸ پاسخگوی بیش از ۶ میلیون تماس تلفنی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تعداد تماس با اپراتور‌های مرکز اطلاعات ۱۱۸ مخابرات طی سال ۹۹ را ۶ میلیون و ۲۰۰ مورد اعلام کرد.

به گزارش اهواز نوین، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با تشریح وضعیت پاسخگویی در مرکز اطلاعات ۱۱۸ گفت: سامانه اطلاعات ۱۱۸ به صورت ماهیانه و میانگین در سال ۹۹ بیش از ۵۱۷ هزار و ۵۰۰ تماس ثبت شده دارد که می‌تواند به عنوان نماد ارتباطی فراگیر با همه مشتریان مخابراتی باشد.

وی با اشاره به تعداد پاسخگویی‌های ثبت شده در سامانه ۱۱۸ طی پارسال افزود: تعداد ۵۷ نفر از همکاران در این سامانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان خوزستانی هستند.

فلاح زاده در خصوص ثبت شماره تلفن مشاغل در مرکز ۱۱۸ بیان داشت: دارندگان مشاغل می‌توانند با مدارک و مستندات قانونی خود، بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت، جواز کسب با ذکر نام و دارای اعتبار اتحادیه و با مراجعه به امور مشترکان مخابرات محل خود نسبت به ثبت تلفن خود در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: سامانه ۲۰۲۰ همچنین به عنوان مرکز فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس‌های پر سرعت باند پهن دیتای خانگی مخابرات استان بوده که به صورت شبانه روزی و متمرکز آماده پاسخگویی به مشتریان و متقاضیان است.

این مقام مسئول هدف از متمرکز شدن این سامانه را سرعت بخشیدن به فرآیند پشتیبانی و فروش سرویس‌های اینترنت از قبیل؛ Adsl، Vdsl و Ftth بر بستر تلفن ثابت عنوان کرد و اظهار داشت: مشترکان می‌توانند در صورت خرابی سرویس اینترنت خانگی به صورت مکانیزه با استفاده از این سامانه، خرابی را ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان مربوطه اقدام به رفع خرابی نمایند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۲ نفر از کارشناسان این سامانه به بیش از ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس در بحث مجموع پشتتیبانی و فروش خدمات به مشتریان پاسخگو بودند، ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده و دستور ستاد کرونا در استان و شرکت مخابرات ایران به منظور حفظ سلامتی کارکنان و پیشگیری از آلوده شدن آنان به دلیل شرایط کاری در یک فضای بسته، با فراهم کردن زیر ساخت‌های شبکه ارتباطی لازم، بیش از ۸۰ درصد از این اپراتور‌ها به صورت دور کاری انجام وظیفه کرده و پاسخگوی شهروندان خوزستانی هستند.

فلاح زاده سامانه ۱۱۸ را ویترین مخابرات دانست و گفت: همه کارشناسان آموزش لازم برای نحوه پاسخگویی به مخاطبان کسب کرده اند و به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مکالمه‌های آن‌ها رصد و پایش می‌شود، ضمن اینکه امیدواریم مشترکان به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، از مراجعه حضوری جدا خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری از دیگر درگاه‌های مخابراتی از قبیل ۹۹۹۰، ۲۰۰۰، ۲۰۲۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۱۰، کد ستاره ۲۰۲۰ مربع (از تلفن همراه)، برنامه همراه من و مخابرات من و… دریافت کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of