آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد خوزستان برگزار شد

آیین تکریم علی قلعه نوی مدیرعامل پیشین و معارفه امین ابراهیمی مدیرعامل جدید شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

 1
به گزارش اهواز نوین به نقل از  خبرنگار روابط‌عمومی، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با حضور رضا طاهری رئیس هیات مدیره، محمد‌مهدی مومن‌ زاده، اسماعیل گودرزی و علی اصغر مشهدی زاده اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران شرکت فولاد خوزستان ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ در مهمانسرای نور مجتمع دویست دستگاه برگزار شد.
در ابتدای مراسم رضا طاهری رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان با تبریک سال نو و تقدیر از زحمات علی قلعه‌نوی مدیرعامل پیشین اظهار داشت: تولید پایدار و دستیابی به اهداف تولید در سال ۱۳۹۹ در شرایطی که علاوه بر تحریم‌ ها، محدودیت‌های شیوع کرونا هم بر کشور حاکم بود، کار جهادی و حرکت در جهت تحقق منویات رهبری بود.
وی گفت: تامین مواد اولیه، حضور در بازارهای هدف صادراتی، تسریع در روند طرح‌های توسعه، تکمیل زنجیره بالادست و پایین دست فولاد، تخصصی نمودن شرکت‌های تابعه، توجه به نیروی انسانی و ارتقا کمی و کیفی در سطوح مختلف شغلی، توجه به معیشت و جبران خدمات کارکنان، اشتغال نیروهای بومی و برنامه‌ریزی مدون از مهم‌ ترین برنامه‌های محوری سال ۱۴۰۰ مجموعه فولاد خوزستان است.
طاهری در ادامه شناخت کامل امین ابراهیمی از شرکت فولاد خوزستان را نقطه قابل اتکاء مدیریت وی دانست و افزود: در واقع مهندس ابراهیمی به خانه‌ی خود بازگشته است و امید داریم با حضور مدیرعامل جدید و در جهت تکمیل زنجیره ارزش، فولاد اکسین به مجموعه فولاد خوزستان اضافه شود. هدف هیات مدیره تداوم موفقیت فولاد خوزستان است.
در ادامه محمد‌مهدی مومن‌‌ زاده عضو هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان  نگاه سهامدار عمده به مجموعه را سرمایه‌گذاری مولد دانست و افزود: رویکرد هیات مدیره جدید تغییر نگاه از دارایی‌ محور به سمت سرمایه‌ گذاری‌ محور و تفویض اختیار به مدیران مجموعه در جهت پیشبرد اهداف سازمان است. فولاد خوزستان می‌بایست به جایگاه واقعی خود در صنعت فولاد کشور دست پیدا کند.
وی افزود: برای رسیدن به این هدف باید مواردی همچون: تکریم و ارج نهادن به کارکنان مجموعه، جذب نیروهای متخصص و بومی، جبران خدمات به شکل مطلوب و یکپارچگی استراتژیک در نظر گرفته شود. باید به سمتی حرکت کنیم که سود سرمایه‌گذاری‌ها را به مجموعه‌ وابسته به شرکت فولاد خوزستان برگردانیم، با این کار در مدت زمان کوتاهی، شرکت‌های زیر مجموعه توسعه پیدا می‌کنند. ورود به بورس از دیگر مواردی است که علاوه بر کمک به برند فولاد خوزستان، به سود دهی مجموعه کمک می‌کند.

26

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of