نماینده اهواز خبر داد

تامین کمبود مرغ بازار خوزستان از سه استان معین

 نماینده اهواز در مجلس گفت: بر حسب آنچه با وزارت جهاد کشاورزی توافق شده، قرار است روزانه حدود ۷۵ تن مرغ کشتار روز از استان‌های معین وارد خوزستان شود تا نیاز بازار به مرغ تا حدودی برطرف شود.

به گزارش اهواز نوین، مجتبی یوسفی، با اشاره به وضعیت نامناسب تامین مرغ در خوزستان اظهار کرد: هر چند که کار اجرایی به عهده دولت است اما به دلیل کمبودها و کوتاهی‌ها در تامین کالای اساسی به ویژه مرغ، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: اواخر اسنفدماه سال گذشته در جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت برگزار شد، در خصوص بحران مرغ هشدار داده بودم و اکنون که در ماه رمضان قرار داریم نیز وضعیت تامین مرغ مطلوب نیست.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری‌هایی برای تامین مرغ کشتار روز برای خوزستان انجام شده است تا از سه استان بوشهر، لرستان و ایلام به عنوان استان‌های معین برای خوزستان، مرغ کشتار روز وارد شود که کمبود مرغ در استان را تا حدودی برطرف می‌کنند.

یوسفی با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی در کشور پایین آمده است، گفت: ما در تلاش هستیم که با همکاری دولت، جلوی چنین مسائلی گرفته شود اما متاسفانه عدم همکاری و هماهنگی در بخش‌های اقتصادی دولت باعث بروز چنین مشکلاتی از جمله کمبود مرغ در بازار می‌شود.

وی افزود: بود و نبود برخی از وزارت‌خانه‌ها و ستادها از جمله ستاد تنظیم بازار، هیچ سودی برای مردم ندارد و هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بر حسب آنچه با وزارت جهاد کشاورزی توافق شده، قرار است روزانه حدود ۷۵ تن مرغ کشتار روز از استان‌های معین وارد خوزستان شود تا نیاز بازار به مرغ تا حدودی برطرف شود.

یوسفی تصریح کرد: صحبت‌هایی نیز با وزارت صمت انجام شده تا ۳۰۰ تن مرغ منجمد به سهمیه استان خوزستان افزوده و این میزان مرغ در بازار توزیع شود.

وی افزود: در روزهای آینده پیگیری‌هایی انجام خواهیم داد که سهمیه‌ای دیگر برای استان خوزستان دریافت کنیم تا شرایط تامین مرغ در خوزستان بهبود یابد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of