تاكيد شهردار اهواز بر رفع بى نظمى در شهر

ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در جلسه‌ای که با مدیران سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده هاى كشاورزى برگزار شد، خواستار برخورد با هر گونه قانون‌شکنی که باعث مخدوش شدن و نازیبایی چهره شهر می‌شود، شد.

در این جلسه که نوشادی شهردار اهواز ، مراد حسینی معاون خدمات شهری، ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، عبیات مدیرکل حقوقی و آهن‌جان مدیرکل روابط عمومی و مديران سازمان ساماندهى مشاغل شهرى حضور داشتند، آخرین وضعیت ساماندهی مشاغل شهری و چالش‌های میادین و بازارچه‌های اهواز مورد بررسی قرار گرفت و شهردار اهواز راهکارهایی برای رفع مشکلات و موانع خدمت رسانی، ابلاغ کرد.

نوشادی با تاکید بر اهمیت نظم و انضباط شهری، اظهار داشت: ساماندهی صنوف مزاحم که با زندگی و زیست شهری نامتجانس هستند و بعضاً به دلیل مشکلات بهداشتی و محیط زیستی و سد معبری که دارند، باعث نارضایتی شهروندان شده‌اند که از طرق مختلف به مدیریت شهری منعکس می‌شود باید در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری باشد.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: وضعیت ورودی‌های اهواز باید با نگاهی عالمانه و در تراز شهروندان اهوازی اصلاح شود.

وی با انتقاد شدید از عرضه دام در سطح شهر ادامه داد: اقدامات لازم در خصوص ساماندهی این وضعیت با زمان‌بندی مشخص و همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد.
نوشادی خواستار ادامه بهسازی و رفع مشکلات میدان مرکزی الغدیر اهواز شد، و با تاکید بر راه‌اندازی بازارچه‌های تخصصی، گفت: صنایع دستی یا شیلات از مزیت‌های منطقه‌ای در اهواز هستند و می‌توان در راستای اهتمام به اقتصاد مقاومتی، با راه‌اندازی چنین بازارچه‌هایی، نیاز شهروندان را برطرف کرد.

نوشادی افزود: جذب سرمایه‌گذار با بسترسازی و ارائه بسته‌های توجیهی سرمایه‌گذاری ممکن خواهد بود و مشارکت شهروندان در تصمیم‌سازی‌های شهری از این طریق میسر می‌شود.
شهردار اهواز در پایان با اشاره به لزوم نیازسنجی علمی بر اساس تراکم جمعیت جهت جانمایی کیوسک‌های سطح شهر گفت: ساماندهی و زیباسازی کیوسک‌ها در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه، ربیعی رئیس سازمان ساماندهى مشاغل شهرى عملکرد و برنامه‌های این سازمان در سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of