جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد

فوت تاکنون ۶ نفر از پرسنل نیروی انتظامی خوزستان در اثر کرونا

  جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از ابتلای تاکنون یک هزار و ۶۶۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان به کرونا و فوت شش نفر از این تعداد خبر داد.

سرهنگ یداله امیری در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۱ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۶۶۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی خوزستان به کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۲۸ نفر از این تعداد بستری و شش نفر فوت شده‌اند.

به گزارش اهواز نوین، وی افزود: فعلا یک هزار و ۵۹۹ نفر از مبتلایان این سازمان، بهبود یافته و شش نفر بستری و ۵۸ نفر قرنطینه هستند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با توجه به اقدامات انجام‌شده توسط نیروی انتظامی خوزستان در پیک سوم بیماری، تصریح کرد: در پیک سوم بیماری، ۶۶ هزار و ۲۷۹ مورد بازدید، ۵۳ هزار و ۹۲۲ مورد تذکر و ۴ هزار و ۵۰۴ مورد اخطار به اصناف داده شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۹۸۰ مورد تعهد از اصناف اخذ شده است. یک هزار و ۹۵۲ مورد پلمب نیز انجام شده است و با هماهنگی قضایی، ۲۶ نفر دستگیر شده‌اند.

امیری افزود: در خوزستان ۲ هزار و ۵۲ دوربین فعال و ۳ هزار و ۷۶۷ دوربین متحرک داریم و در زمینه وظایف پلیس راه و راهور برای خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of